JotD.... áíáðïäïé óôé÷ïé
Suspect
2004-02-20 10:24:30 UTC
το revolution number 9 στο τελος αναφερει:

turn me on dead man, turn me on dead man, turn me on dead man...

δεν εχει καμια σχεση με θανατο του μακαρτνι

στο τραγουδι της μαρινελλας λεει:

ο σατανας ζει, ο σατανας ζει

σε αλλα ελληνικα τραγουδια που υπηρχαν αναλογα αναστροφα μηνυμα ηταν "η ανοιξη" της βοσσου, αρκετα του καρβελλα/βισση, (σατανα) σε ενα του χατζη ( εκει λεει: ζω εγω αγαπη θα σου δειξουν αθεοι) στο ασε με να κανω λαθος του παπακωνσταντινου ( και μιλαω στο νεκρο μου η ψυχη μου καλω εσας ) σε ενα τραγουδι του μιχαλη ρακιντζη και του χαριτωδιπλωμενου που λεει ( σατανας )

για το θεμα των αναστροφων μηνυματων ειχε ξεσπασει μεγαλος σαλος στις αρχες της δεκαετιας του 90.

δεν ειναι αναστροφοι στιχοι καθως πχ στα ελληνικα τραγουδια δεν αναφερεται καποια λεξη συνεχεια ετσι ωστε παιγμενη αναποδα να βγει στιχος που αυτα που αναγραφηκαν ανωτερω. ειναι ξ-ε-χ-ω-ρ-ι-σ-τ-α μηνυματα γραμμενα ειτε για διαφημιστικους, ειτε για αλλους σκοτεινους λογους....

ειναι μηνυματα που ειναι γραμμενα σε καναλια υποηχων και υπερηχων που δεν συλλαμβανει το ανθρωπινο αυτι αλλα περνανε στο υποσυνειδητο, με οτι αυτο συνεπαγεται....

αν ενδιαφερει το θεμα μπορω να αναλυσω περισσοτερο.

αλλιως ας μη σας κουραζω ενεκα 3ημερου!

:)

το πιο ευρυματικο το ειχαν στο the wall οι pink floyd που αν θυμαμαι καλα στο empty spaces λενε:

congratulations, u have just found the secret message. please write to us....

τα αναστροφα μηνυματα μπορει καποιος να τα ακουσει σε δισκο ( με καταπονηση της κεφαλης )και κασετα( με απωλεια το τσαλακωμα σε ενα σημειο της τανιας) . για το cd δεν ξερω.

υγ. κ. τσεκη, θα μας πειτε καμια φορα τις πηγες σας για το κοπι πεηστ ?
δεν κανει κακο....
--
http://sotirisnet.freepage.gr Aς μιλησουμε για ποδοσφαιρο: http://www.soccerforum.gr
--

http://www.freemail.gr - free email service for the Greek-speaking.

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Ρώτησαν τον Αριστείδη τι τον στεναχωρούσε πιο πολύ στην εξορία. Εκείνος
απάντησε: «Η κακή φήμη της πατρίδας μου. Όλοι την κακολογούν επειδή με εξόρισε».

Joke of the Day ... Ελληνική Λίστα Ανεκδότων
http://students.ceid.upatras.gr/~akis

___ Η JotD βγαίνει σε Ελληνικά και Greeklish ___
yannakis
2004-02-26 15:41:56 UTC
Κάποτε με ένα φίλο είχαμε την περιέργεια να δούμε άν πραγματικά υπάρχουν
ανάστροφα μηνύματα σε ελληνικά τραγούδια. Πήραμε λοιπόν ένα που τραγουδούσε
η Μαρινέλα (αν δεν κάνω λάθος ήταν του Χατζή) και πήγαινε κάπως:
"κι ύστερα κι ύστερα μα δεν υπάρχει ύστερα πήραν φωτιά τα σύνορα..."
και το ηχογραφήσαμε με τον sound recorder ή κάπως έτσι των windows 95 αν
θυμάμαι καλά. Πάνε και χρόνια από τότε. Το απλοϊκό αυτό προγραμματάκι είχε
και reverse για το wav που είχες ανοίξει ή ηχογραφήσει κι έτσι δεν
χρειάστηκε να παίξουμε ούτε με ταινίες ούτε και με δίσκους. Πράγματι, στο
κομμάτι που έλεγε "πήραν φωτιά τα σύνορα" ακούσαμε ένα "σατανά σατανά" αν
θυμάμαι καλά, το οποίο πράγματι είχαμε πληροφορηθεί ότι υπήρχε στο δίσκο.
Τότε είχαμε τη φαεινή ιδέα να αναπαράγουμε το πείραμα τραγουδώντας οι ίδιοι
το τραγούδι. Καταφέραμε να το τελειώσουμε μετά από καμμια ώρα από τα γέλια
που μας είχαν πιάσει μια και ήταν αργά και μας είχε πιάσει η μαλ**ία και
περιττό να σας πώ ότι το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς το ίδιο. Όταν το
αντιστρέψαμε ακούγαμε "Σατανά" στο ίδιο ακριβώς κομμάτι του τραγουδιού και
σας βεβαιώ ότι δεν έχω κάνει συμφωνία με το διάβολο, δεν έχω πουλήσει την
ψυχή μου και ούτε και σκοπεύω να το κάνω. Θα ήταν πάντως ενδιαφέρον αν
κάποιος άλλος έχει δοκιμάσει κάτι παρόμοιο. Οποιοδήποτε στοιχειώδες
προγραμματάκι ηχογράφησης προσφέρει τέτοιες δυνατότητες, αφού το μόνο που
έχει να κάνει είναι να αντιστρέψει τη σειρά του wav αρχείου. Αν λοιπόν
κανείς σας γράφει και δικά του τραγούδια, ας τα ψάξει καλού κακού, μην και
τον κάψει η Ελένη Λουκά ρε αδερφέ!

Θέλω να καταλήξω στο ότι σίγουρα σε κάποια τραγούδια έχουν προστεθεί
ανάστροφα μηνύματα (μια και δεν μπορώ να πιστέψω ότι σε κάποια που
ακούγονται ολόκληρες φράσεις είναι τυχαίο), αλλά μην τα βγάλουμε και όλα
δαιμονικά.

yannakis

turn me on dead man, turn me on dead man, turn me on dead man...
http://www.freemail.gr - free email service for the Greek-speaking.

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Η ζωή μιμείται την τέχνη πολύ παραπάνω από όσο η τέχνη την ζωή.
Oscar Wilde

Arashmidos
2004-02-27 06:56:21 UTC
From: "yannakis" <***@freemail.gr>

Post by yannakis
κάποιος άλλος έχει δοκιμάσει κάτι παρόμοιο. Οποιοδήποτε στοιχειώδες
προγραμματάκι ηχογράφησης προσφέρει τέτοιες δυνατότητες, αφού το μόνο που
έχει να κάνει είναι να αντιστρέψει τη σειρά του wav αρχείου.
Στο DVD του Πανούση "με λένε Πόπη" αναφέρονται 2-3 τέτοια παραδείγματα αλλά
δε θυμάμαι για ποια τραγούδια. Θυμάμαι μια πολύ χαρακτηριστική περίπτωση
ενός τραγουδιού που, όταν το ακούσεις ανάποδα, λέει άκουσον άκουσον "Σατανά
αεί δοξάσεις" :-)

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Ήξερες ότι ...
Μέχρι το 1840, τα προφυλακτικά κατασκευάζονταν από έντερα ζώων και κύστες
ψαριών σε εργοστάσιο όπου δούλευαν μικρά κορίτσια.

Fever
2004-02-27 23:13:27 UTC
Μιλώντας για ανάποδους στίχους, τώρα ακούστε τους κιόλας μαζί με τα lyrics:

http://www2.memlane.com/jmilner/stairwaybackwards.htm

[...]

Δεν ξέρω αν τα περισσότερα τραγούδια γράφονται, όπως λένε, σε δύσκολες στιγμές.
Θέλω να πιστεύω, πάντως, πως ονειρεύονται τις πιο ευτυχισμένες.
Στέλιος Παπαϊωάννου