JotD... Zortal êáé Clopy-right
Arashmidos
2004-07-08 14:09:13 UTC
Γιατί ο Zortal δεν αναφέρει τις πηγές των άρθρων του; Οι περισσότερες από
τις ατάκες που δημοσιεύονται σε αυτό το άρθρο είναι του Αρκά:
http://www.zortal.gr/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=790&forum=14

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

-Γιατί οι ελέφαντες βάφουν κόκκινα τα νύχια τους;
-Για να κρύβονται, καλύτερα, πίσω από τις παπαρούνες.

Joke of the Day ... Ελληνική Λίστα Ανεκδότων
http://students.ceid.upatras.gr/~akis

___ Η JotD βγαίνει σε Ελληνικά και Greeklish ___
Enplo
2004-07-08 15:01:06 UTC
Δυστυχώς δε περίμενα το πρώτο μου post στη λίστα να έχει αυτό το ύφος.
Λυπάμαι για τα πικρόχωλα σχόλια κάποιων, όπως σ' αυτό που απαντάω. Καταρχήν,
το link που δίνεις δεν οδηγεί σε άρθρο αλλά σε forum. Εκεί μπορεί να
δημοσιεύσει οποιοσδήποτε, οτιδήποτε θέλει. Η ευθύνη βαρύνει αυτόν που το
εκδίδει. Τα άρθρα του Zortal είναι πρωτότυπα, ή αν έχουν στοιχεία από
οποιαδήποτε άλλη πηγή, αυτή αναφέρεται. Όσο για τον λιστή που αναφέρθηκε σε
γκρίζα διαφήμηση, σ' αυτό στήριχθηκε και η διαμαρτυρία μας γιατί είχε
παραγίνει το κακό. Αν θεωρήσουμε ότι θέλουμε να δημοσιευτεί στη λίστα κάποιο
άρθρο μας, είμαστε και οι αρμόδιοι για να το πράξουμε.

Φιλικά
Ο Πρωταθλητης Ευρώπης
Φρουζακης Γιώργος (Frou2)
Και γι' αυτούς που ζητάνε και ιδιότητα, Εκδότης στο www.zortal.gr

[...]

Whistler: Θα ήθελα ειρήνη στην ανθρωπότητα.
Bernard Abbott: Είμαστε η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών. Δεν κάνουμε
τέτοια πράματα!
Sneakers

Arashmidos
2004-07-08 15:43:40 UTC
Post by Enplo
[...]
Τότε γιατί μηνύθηκε ο δημιουργός του napster και όχι οι χρήστες που
διακινούσαν το παράνομο υλικό; Είναι τετριμμένο το επιχείρημά σου αλλά δεν
πιάνει. Δε μπορείτε να νίψετε τας χείρας σας για ό,τι δημοσιεύετε στις
σελίδες σας. Υποχρεούσθε να ελέγχετε εξονυχιστικά το περιεχόμενο των
μηνυμάτων του forum σας. Αν δεν είσθε σε θέση να το πράξετε ή κλείνετε ή
απλώς προσαρμόζεστε στο καθεστώς, ο κλέψας του κλέψαντος που ισχύει στο
διαδίκτυο και ποιείτε τη νήσσα τόσο για αντιγραφές στο site σας όσο και από
το site σας. Μην τα θέλουμε μονά-ζυγά δικά μας
Post by Enplo
Τα άρθρα του Zortal είναι πρωτότυπα, ή αν έχουν στοιχεία από
οποιαδήποτε άλλη πηγή, αυτή αναφέρεται.
Η πρακτική αυτή ακολουθήθηκε και εδώ.
Post by Enplo
Αν θεωρήσουμε ότι θέλουμε να δημοσιευτεί στη λίστα κάποιο
άρθρο μας, είμαστε και οι αρμόδιοι για να το πράξουμε.
Αλλά στο δικό σας site πάλι εσείς είσθε αρμόδιοι να αντιγράφετε. Δε μου λες,
έχει κι άλλα έξυπνα παιδιά η μάννα σου ή μόνο εσένα;

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΣΜΟΣ: Έχεις δύο αγελάδες. Η κυβέρνηση σου απαγορεύει τόσο να τις
αρμέγεις όσο και να τις σκοτώσεις.
Αγελάδες και πολιτεύματα (και άλλα)

Karasardelis Kostas
2004-07-08 19:41:26 UTC
Επειδή το θέμα παρατράβηξε από κάποιους και μάλιστα σε βαθμό που δεν θα
έπρεπε, νομίζω πως σε αυτό το σημείο οφείλω να κάνω μερικές τελευταίες
δημόσιες διευκρινίσεις. Στο εξής θα απαντώ μόνο εγώ και μόνο σε προσωπικά
μηνύματα και παρακαλώ να σταματήσει το φόρτωμα της λίστας με μηνύματα δίχως
νόημα για τους περισσότερους...

1. Κατηγορήθηκα από κάποιους, διότι μαζί με τα ανέκδοτα που στέλνω, τοποθετώ
και links σε άρθρα του Zortal.

Ο μόνος που έχει το δικαίωμα να με επιπλήξει για το θέμα αυτό είναι
ο Άκης Καρνούσκος και κανένας άλλος. Αν δεν σου αρέσουν τα links που βάζω,
μην τα ανοίγεις. Αν δεν σου αρέσω εγώ, βάλε με στην μαύρη λίστα. Αν δεν σου
αρέσει η λίστα, διαγράψου να ησυχάσουμε...

Μέχρι τώρα δεν δέχθηκα κάποια παρατήρηση από τον Άκη, οπότε αν
θεωρήσω ότι κάποιο άρθρο-ιστοσελίδα-αρχείο που βγήκε στο Zortal μπορεί να
ενδιαφέρει του φίλους συνλιστές μου, θα στείλω και πάλι το σχετικό link μαζί
με το ανεκδοτάκι μου. Τα links που βάζω προς την σελίδα μας, μπορούν σίγουρα
να θεωρηθούν από κάποιους κακόβουλους ως γκρίζα διαφήμιση... Στο κάτω κάτω
εξίσου γκρίζα διαφήμιση μπορεί να θεωρηθεί η υπογραφή πολλών φίλων
συνλιστών, η οποίο όμως εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου. Τουλάχιστον αυτοί
γράφουν στην λίστα και βγάζουν και ανέκδοτα...

2. Κατηγορηθήκαμε διότι δημοσιεύουμε στο Zortal κλεμμένο υλικό...

Κούνα το κεφάλι σου αγοράκι να δεις τι θόρυβο κάνει. Το Zortal είναι
αυτή τη στιγμή ένα από τα λίγα Ελληνικά sites που δημοσιεύει ένα έως δύο
ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ χιουμοριστικά άρθρα την ημέρα τα οποία γράφουν οι δεκατρείς
ενεργοί εκδότες του. Αν έχεις δει σε άλλη σελίδα άρθρα του Zortal, το
πιθανότερο είναι αυτοί να τα έχουν κλέψει από εμάς... Αν δεν σου αρέσουν τα
άρθρα μας, μην μας διαβάζεις και μην μας επισκέπτεσαι... Δεν σε θέλουμε
κιόλας...

Επίσης έχουμε και ένα πολύ ενεργό forum στο οποίο καταχωρούνται
περίπου 5000 μηνύματα τον μήνα. Σε αυτά τα μηνύματα υπάρχει πιθανότητα
κάποιο μέλος να τοποθετήσει υλικό που έχει βρει από κάπου αλλού χωρίς να
αναφέρει την πηγή. Δυστυχώς όμως, όπως συμβαίνει και σε κάθε forum σε
ολόκληρη την υφήλιο, είναι αδύνατον να ελέγχουμε τα μηνύματα που
καταχωρούνται και τα οποία ξεπερνάνε τα 150 την ημέρα. Δεν νομίζω να υπάρχει
λογικός άνθρωπος που να έχει αντίθετη άποψη σε αυτό... Έχουμε και chat
ξέρεις... Μήπως να βάλουμε και κανέναν μπάστακα στο chat μην τυχόν και
γράψει κανένας τίποτα κλεμμένο;;;

3. Κατηγορηθήκαμε διότι ζητήσαμε να μην μεταφέρονται τα άρθρα του Zortal
στην λίστα

Αναγκαστήκαμε να ζητήσουμε από την Marilou (χωρίς να την
κατηγορούμε) να σταματήσει την αντιγραφή των άρθρων διότι μετέφερε μέσα σε
τέσσερις ημέρες οχτώ άρθρα από το Zortal, αυτούσια και μάλιστα χωρίς να
αναφέρεται το όνομα του εκδότη και συγγραφέα αυτών, παρά μόνον η πηγή (με
τον Νίκο Τσέκη δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα και κακώς αναφέρθηκε το όνομά του).
Είναι μια κίνηση που έχουμε αναγκαστεί να κάνουμε πολλές φορές στο παρελθόν
(όχι απαραίτητα στην λίστα) και θα την κάνουμε και πάλι αν χρειαστεί... Αν
ακόμα αναρωτιέσαι τον λόγο, προφανώς ποτέ στην ζωή σου δεν έχεις ασχοληθεί
να γράψεις κάτι δικό σου χρησιμοποιώντας τον εγκέφαλό σου και απλά αρκείσαι
στο να αντιγράφεις τα γραφόμενα των άλλων. Πραγματικά σε λυπάμαι...

Τέλος οι εκδότες μας ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ τα άρθρα τους να αντιγράφονται αλλού
ακόμα και αν παρουσιάζεται η πηγή. Θέλουν τα άρθρα τους να διαβάζονται στην
σελίδα που εμφανίζονται και να σχολιάζονται ανάλογα. Αυτή είναι μια απόφαση
που νομίζω ότι οφείλουμε να την σεβαστούμε. Στο κάτω κάτω όπως πολύ σωστά
ειπώθηκε, το σημαντικότερο ίσως κομμάτι στα περισσότερα άρθρα (και ειδικά
στα δικά μας) είναι τα σχόλια που γίνονται σε αυτά από την υπόλοιπη
κοινότητα...

Αυτοί που με/μας κατηγόρησαν ξέρουν ποιοι είναι - σε αυτού ακριβώς
αναφέρομαι. Αν χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις θα τις δώσω μόνο με
προσωπικό email. Για τους υπόλοιπους, ένα ανέκδοτο...

ΑΝΕΚΔΟΤΟ
========

Μια καλόγρια βγαίνει, αργά το απόγευμα, έξω από τη Μονή Δαφνίου και κάνει
ωτοστόπ στους νταλικιέρηδες.
- Πού πάτε κύριε;
- Θήβα αδελφή
- Καλό σας ταξίδι
Αφού περνούν μερικοί να και κάποιος νέος και ωραίος νταλικέρης που πήγαινε
Θεσσαλονίκη.
- Θα με πάρετε μέχρι τα Τέμπη;
- Εντάξει..ανέβα
Ανεβαίνει η καλόγρια βολεύτηκε κάπως άτσαλα και φαινόταν τα κάτασπρα μπούτια
της. Άρχισε ο νεαρός να λιγουρεύεται κι όσο άλλαζε ταχύτητες τόσο πλησίαζε
να της πιάσει το γόνατο. Κάποια στιγμή το κατάφερε και η καλόγρια ζύγωσε πιο
πολύ αντί να καλυφθεί. Παίρνει θάρρος ο νταλικέρης κι όλο ανέβαινε πιο ψηλά.
Κάποια στιγμή κόντεψε να πιάσει το μ..νί της.
- Μη τέκνο μου.. αυτό είναι για τον Κύριο. Αν θες από πίσω.
- Αντί να είναι το πρωί στη Θεσσαλονίκη ο νταλικέρης έφτασε μετά από δύο
μέρες στα Τέμπη. Την ξεκόλιασε ο μπαγάσας. Στα Τέμπη σταματά να κατέβει η
καλόγρια.
- Αδελφή κάνω τακτικά αυτό το δρομολόγιο. πού μπορώ να σας ξαναβρώ;
- Aκου νεαρέ! Όπου να ρωτήσεις εδώ γύρο πού είναι ο πουστ** ,ο Μητσάρας που
ντύνεται καλόγρια θα σου πουν.

"Δεν καταλαβαίνω", είπε ο επιστήμονας, "γιατί εσείς τα lemmings τρέχετε με
βιασύνη προς την θάλασσα και πνίγεστε".

"Τι παράξενο", είπε το lemming. "Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ είναι γιατί
εσείς οι άνθρωποι δεν το κάνετε".
James Thurber

Arashmidos
2004-07-08 21:45:15 UTC
[...]
Eπειδή όμως απαντάς σε δικό μου μήνυμα δεν μπορώ να μη θεωρείσω ότι απαντάς
σε μένα προσωπικά και αναρρωτιέμαι γιατί.
1. Κατηγορήθηκα από κάποιους, διότι μαζί με τα ανέκδοτα που στέλνω,
τοποθετώ
και links σε άρθρα του Zortal.
Πάντως όχι από μένα...Πάμε παρακάτω.
2. Κατηγορηθήκαμε διότι δημοσιεύουμε στο Zortal κλεμμένο υλικό...
Εσείς αρχίσατε. Εγώ δεν ήξερα καν τι είναι το zortal και πήγα κι έριξα μια
ματιά ύστερα από τη φασαρία που έγινε. Και με δυο κλικ έπεσα πάνω στις
ατάκες του Αρκά. Λογικό δεν ήταν να πω "μα είπε ο γάιδαρος τον πετεινό
κεφάλα".
[...]
Αν θεωρείτε ότι δεν πρέπει να δημοσιεύονται κλεμένα άρθρα και λέτε ότι είναι
ανθρωπίνως αδύνατο να ελέγξετε το περιεχόμενο του forum τότε οφείλετε να το
κλείσετε. Αλλιώς δεν μπορείτε να μιλάτε. Εμείς δε σας λέμε τίποτα για αυτά
που κλέβουν τα μέλη του φόρουμ σας κι εσείς δε μας λέτε τίποτα γι'αυτά που
κλέβουν τα μέλη της λίστας μας. Και είμαστε πάτσι.
[...]
(snip)
[...]
Σ'εμένα το λες αυτό;;;;;!!!!!!!!!!
Τέλος οι εκδότες μας ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ τα άρθρα τους να αντιγράφονται αλλού
ακόμα και αν παρουσιάζεται η πηγή.
Αν ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ τότε δεν τα δημοσιεύουν στο ίντερνετ. Είναι, είτε το θέλουμε
είτε όχι, δεδομένο πως ότι δημοσιεύεται στο ίντερνετ θα κάνει το γύρο του
κόσμου. Είναι κάτι που δεν μπορείς να το σταματήσεις. Και νομίζω ότι ούτε
εσύ θέλεις να το σταματήσεις. Δεν έχεις κατεβάσει ποτέ σπασμένα προγράμματα,
κρακ, mp3 και όλα τα καλά και παράνομα που το δίκτυο σου παρέχει; Μην
κρίνεις ίνα μην κριθείς γιατί στο κάτω κάτω καλύτερα να αντιγράψεις ένα
χιουμοριστικό άρθρο που προσέφερε κάποιος δωρεάν στο δίκτυο, έστω και σε
συγκεκριμένο site, παρά να κλέβεις προγράμματα ή τραγούδια που κάποιοι
έφτιαξαν για να ζήσουν. Αν για λόγους αρχής, έχεις στερηθεί όλα αυτά, μόνο
τότε μπορείς να μιλήσεις...αν και πάλι κανένας δε θα σ'ακούσει.

Ανέκδοτο:
Τι είναι κόκκινο και κάνει μπιζ μπιζ;
Ένα κόκκινο μπιζ μπιζ.

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Το Να Σωθούν Δυο .νθρωποι Είναι Απλό!
Το Να Ενωθούν Δυο Αστέρια Είναι Φυσικό!
Το Να Σωθεί Ένας .νθρωπος Και Ένα Αστέρι Είναι Κάτι Μαγικό!!
Σ' Αγαπώ Αστέρι Μου.!!

Ãéþñãïò Ðïëýäùñïò
2004-07-09 09:37:32 UTC
Σίγουρα ο μόνος που μπορεί να σε επιπλήξει φίλε Καρασαρδέλη, είναι ο ’κης
Καρνούσκος. Εμείς προτάσεις κάναμε. Εξ' άλλου, όλος αυτός ο ντόρος που έγινε
για το Site σου, εσένα βολεύει. Το θέμα όμως για μένα δεν είναι αν κάνεις
γκρίζα διαφήμιση ή όχι, αλλά ότι ξεκίνησες μια ολόκληρη καμπάνια δημοσίως
για να
σταματήσεις την αναδημοσίευση. Θα μπορούσες να είχες στείλει ένα προσωπικό
E-Mail στη Marilou και να της εξηγήσεις τους όποιους λόγους επικαλείσαι ως
Webmaster, αντί να πρήζεις και να προκαλείς τα μέλη της λίστας.

Θα απαντήσω σε κάποια σημεία που θεωρώ ότι αναφέρονται στο άτομο μου.
Post by Karasardelis Kostas
[...]
Όπως είπα και στο προηγούμενο E-Mail, εσύ, οι εκδότες, οι υπεύθυνοι δημοσίων
σχέσεων, οι καθαρίστριες και ο καφετζής έχετε κάθε δικαίωμα να μην
επιθυμείτε την αναδημοσίευση των άρθρων σας. Από εκεί και πέρα όμως, για να
το απαγορέυσεις σε κάποιον, πρέπει να έχεις λάβει κάποια απαραίτητα μέτρα,
π.χ. να έχεις κατοχυρώσει πνευματικά δικαιώματα και να έχεις τοποθετήσει στο
Site το σχετικό Disclaimer σε ΚΑΘΕ δημοσίευση. Αλλιώς, ο λιστής μπορεί
κάλλιστα να σε γράψει στα παπάρια του. Αν θέλεις να έχεις ένα κύρος ως
Webmaster, μίλα αφού είσαι καλυμμένος αρκετά για όσα λες (Αν ήδη είσαι, τότε
ζητώ ταπεινά συγγνώμη). Τώρα αρκετοί δίνουν πιθανότητες και στο ενδεχόμενο
να μην λέγεσαι Καρασαρδέλης. Προσωπικά δεν έχω δημοσιεύσει κάτι δικό μου,
μιας και ο χώρος εργασίας μου σχετίζεται με την αυτοκίνηση, χώρος εντελώς
διαφορετικός από το διαδίκτυο και δε χρειάστηκε ποτέ να το κάνω. Ποτέ όμως
δεν αντέγραψα και κείμενα άλλων, αυτά τα δυο δε συσχετίζονται με κανένα
τρόπο (Συγγνώμη που αντέγραψα και κείμενο από το E-Mail σου, γίνεται
αυτόματα από το Outlook όταν πατάω απάντηση).
[...]
Έκανες μια πρόταση εδώ. Πρόβλημα τους να μη θέλουν. Αν ήθελαν να τα
προστατέψουν, ας έκαναν τις ανάλογες ενέργειες... Αλλιώς, τον πούλο. Θα ήταν
καλό να τη σεβαστούν οι υπόλοιποι (Μιας και εγώ δεν έχω πατήσει ποτέ στο
Site σας, δε με θέλετε κιόλας), σε κάθε περίπτωση όμως σταμάτα τη γκρίνια
γιατί γίνεσαι γραφικός. Τίποτα δε θα είχε δημιουργήσει πρόβλημα, ούτε η
διαφήμιση σου, η οποία είναι ως ένα βαθμό λογική και κατανοητή, αν πρώτος
δεν είχες ξεκινήσει αυτή την ιστορία.

Φιλικά,
Γ. Πολύδωρος.

Και ένα ανεκδοτάκι:

Ο κος Δημητράκας, διευθυντής της ομώνυμης οικογενειακής, παραδοσιακής
επιχείρησης που εμπορεύεται καρφιά, αποφασίζει να επισκευτεί μια
διαφημιστική εταιρία για να προωθήσει τα προϊόντα του και να ανοίξει νέους
ορίζοντες στην επιχείρηση του...

Ύστερα από μια επιτυχημένη και ουσιαστική συνάντηση με τον μάνατζερ της
διαφημιστικής εταιρίας, αφού συζήτησαν κάποια πράγματα, ο μάνατζερ τον
ενημερώνει οτι το σποτάκι θα είναι έτοιμο σε μια εβδομάδα, οπότε και θα
μπορεί να περάσει να το δει.

Πράγματι, μετά από μια εβδομάδα, ο κος Δημητράκας επισκέπτεται την εταιρία
και έπειτα απο εορταστικό γεύμα, οδηγείται στην αίθουσα προβολής. Εκεί, οι
άνθρωποι της εταιρίας του παρουσιάζουν το τηλεοπτικό σποτάκι που
δημιούργησαν γι αυτόν, το οποίο απεικονίζει το Χριστό στο σταυρό και
τελειώνει με τη φράση: "Για δουλειά στο τάκα-τάκα, βάλτε πρόκες Δημητράκα".

Ο κος Δημητράκας, φανερά σοκαρισμένος, αναφέρει στον μάνατζερ τις ανησυχίες
του για την απήχηση που θα έχει μια τέτοια διαφήμιση στο κοινό. Με τη σειρά
του, ο μάνατζερ το ξανασκέφτεται και του προτείνει να περάσει ξανά σε μια
εβδομάδα.

Έτσι και γίνεται, και ο κος Δημητράκας επιστρέφει στην αίθουσα προβολής,
μετά από μια εβδομάδα και ύστερα από ένα εορταστικό ποτό και γλυκό στη
διαφημιστική εταιρία, ελπίζοντας σε καλύτερα αποτελέσματα.

Όμως, για μια ακόμη φορά το σποτ απεικονίζει το Χριστό σταυρωμένο και το
μόνο που αλλάζει είναι η τελική φράση: "Η δουλειά είναι μια πλάκα, με τις
πρόκες Δημητράκα"...

Ο κος Δημητράκας, απευθυνόμενος προς το μάνατζερ, λέει "Ακούστε κύριε. Σας
τόνισα και την προηγούμενη φορά οτι είναι πολύ ριψοκίνδυνο να απεικονίζουμε
το Χριστό πάνω στο σταυρό στο σποτ. Ξεκολλήστε από αυτή την ιδέα, γιατί δεν
πρόκειται να πουλήσουμε ούτε ένα καρφί!".
"Μάλιστα", απαντάει σκεπτικός ο μάνατζερ, "νομίζω οτι έχω αυτό ακριβώς που
χρειάζεστε. Περάστε πάλι σε μια εβδομάδα".

Ο κος Δημητράκας λοιπόν, για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα πηγαίνει στη
διαφημιστική εταιρία και μετά από την κλασσική διαδικασία με γλυκό και ποτό,
όπου ο μάνατζερ τον διαβεβαιώνει οτι έλαβε πολύ σοβαρά υπόψη του τις
παρατηρήσεις της προηγούμενης εβδομάδας, πηγαίνει στην αίθουσα προβολής για
να παρακολουθήσει το σποτάκι. Οπότε, το σποτάκι, πιστό στις οδηγίες του κου
Δημητράκα, απεικονίζει το Χριστό να τρέχει μακριά από το σταυρό και να
ακολουθεί η παρακάτω συζήτηση ανάμεσα σε δυο Ρωμαίους στρατιώτες: "Και του
το 'πα του μαλάκα, μόνο πρόκες Δημητράκα"...

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Ένας σχολικός σύμβουλος, θέλοντας να διαπιστώσει μέχρι που φτάνει η αντίληψη
των μαθητών, τους ρωτά:
-Αν ένας δρόμος έχει 200 μέτρα μήκος και 10 μέτρα πλάτος, τότε πόσο χρονών
είμαι; Όλοι σωπαίνουν... ξαφνικά πετάγεται ο Τοτός...
-44, κύριε!
-Μπα! Πράγματι έτσι είναι... μα πώς το κατάλαβες;
-Απλούστατα, ο αδερφός μου είναι 22 και είναι μισότρελος!

Ãéþñãïò Ðïëýäùñïò
2004-07-08 19:09:26 UTC
ΣΤΗΡΙΞΑΤΕ ΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΑΣ ΣΕ POST ΤΟΥ WEBMASTER ΣΑΣ;

Αν κάνετε τον κόπο να ανοίξετε το Link που παρέθεσε ο λιστής
(***@mail.gr) για τη γκρίζα διαφήμιση (μιας και δεν είναι καλό να μιλάμε
για κάτι το οποίο δεν έχουμε υπ' όψη μας), θα παρατηρήσετε οτι αυτή η
διαφήμιση έγινε από τον ίδιο τον κ. Καρασαρδέλη. Κάνετε τα παράπονα σας (κ.
Μουμτζίδου, κ. Φρουζάκη) στον Webmaster σας, λοιπόν, (ο οποίος φέρει και
μέρος της ευθύνης για τη συγκεκριμένη κατάσταση), ώστε να μην επιβαρύνετε
και τη λίστα με αυτά. Δε γνωρίζω το νομικό πλαίσιο που προστατεύει τα άρθρα
σας από αναδημοσίευση, όμως, αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό και νομικά, θα
θεωρούσα προσωπικά πιό "δίκαιο" για όλους και την ίδια τη λίστα να
επιτρέπεται η αναδημοσίευση τους από οποιονδήποτε επιθυμεί να πράξει κάτι
τέτοιο. Ειδάλλως, εάν μόνο εσείς οι φορείς έχετε αυτό το δικαίωμα, δε μπορεί
παρά αυτή η ενέργεια να θεωρηθεί διαφήμιση και προώθηση του Zortal.gr, κάτι
που σημάινει πως χρησιμοποιείτε τη λίστα για διαφημιστικούς σκοπούς.
Δεν διαφωνώ πως τα συγκεκριμένα άρθρα αποτελούν δική σας πνευματική
ιδιοκτησία. Όμως, είναι σίγουρο πως, από τις δημοσιεύσεις αυτές, μόνο εσείς
ίσως καταφέρετε να έχετε κάποιο όφελος. Από τη στιγμή που τα άρθρα δεν έχουν
δεχτεί κάποιας μορφής παραποίηση και σε καθένα από αυτά αναγράφεται η πηγή,
δε βρίσκω το λόγο της διαμαρτυρίας σας. Θα ήταν λογικό να διαμαρτύρεστε, εάν
ο εκάστοτε λιστής που αναδημοσίευε ένα άρθρο σας, είχε τη δυνατότητα να
κερδίσει κάτι, χρησιμοποιώντας το δικό σας κόπο (δηλαδή εις βάρος σας). Γι
αυτό, δείξτε λίγη κατανόηση. Πάντως, αν, παρ' όλα αυτά, εξακολουθείτε να μην
επιθυμείτε την αναδημοσίευση άρθρων σας (και έχετε κάθε δικαίωμα να το
κάνετε), θα σας πρότεινα όποτε τυχόν αναδημοσιεύετε τα άρθρα σας, να το
κάνετε ΧΩΡΙΣ να αναφέρετε ούτε εσείς την πηγή προέλευσης τους. Γιατί σε
αντίθετη περίπτωση, εγώ προσωπικά το εκλαμβάνω ως διαφήμιση (κοινώς
μονά-ζυγά δικά σας). Και αν σκοπός της παρουσίας σας (και δεν αναφέρομαι
συγκεκριμένα σε εσάς συγκεκριμένα, μιας και είπατε ότι ήταν το πρώτο σας
Post) στη λίστα, ή έστω ένας από αυτούς, είναι να διαφημίσετε το Zortal.gr,
τότε υποθέτω ότι δεν έχετε θέση σε αυτή.
Ελπίζω το θέμα να μην απασχολήσει περισσότερο τη λίστα, δε χρωστάει και
τίποτα.

Φιλικά,
Γ. Πολύδωρος.

[...]

Η αγάπη είναι ένα σύνολο καθορισμένων αισθημάτων και αορίστων σκέψεων.
Καθηγητής Ντουρακόφ