JotD... RE: SMS
Theodorou Kostas
2004-04-07 14:12:26 UTC
Μήνυμα σε κινητό

"Μην κανονίσεις τίποτα για το Πάσχα... έχω καυτά σχέδια για σένα...
πολλές βόλτες... κόσμος... και όλα τα μάτια πάνω σου!!
Πές μου μόνο το ύψος σου για να πάρω τη σούβλα"

============================
γενικα, κρινω τις ταινιες σε 3 επιπεδα.
1. τα φρου-φρου. ( σκηνοθεσια - φωτογραφια - ερμηνειες - μουσικη )
2. το στορι ( τι λεει η ταινια )
3. το between the lines. δηλαδη το τι μενει. τι μας αφηνει η ταινια.
--------
Έτσι ακριβώς κρίνω και εγώ τα ανέκδοτα... όταν υπάρχουν βέβαια.

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα γιγάντιο βήμα για την ανθρωπότητα.
Neil Armstrong

Joke of the Day ... Ελληνική Λίστα Ανεκδότων
http://students.ceid.upatras.gr/~akis

___ Η JotD βγαίνει σε Ελληνικά και Greeklish ___
George Anagnostopoulos
2004-04-07 14:39:42 UTC
Τώρα δεν ξέρω τι λέει αυτό για το ποιόν των γνωστών μου, αλλά μόλις το
έκανα μαζική αποστολή SMS με το κινητό, οι περισσότεροι μου απαντήσανε
λέγοντάς μο το ύψος τους.
Post by Theodorou Kostas
[...]

Το πιο τρομακτικό σε κάποιον παράφρων είναι η ικανότητά του να συζητά λογικά.
Anatole France

Makris Giorgos
2004-04-07 14:54:52 UTC
εμ,