JotD... Re:
babylon
2004-07-09 13:19:57 UTC
ΝΑ χαιρεσαι τα αρτσάιβς σου Γιουτζιν μου! φτανουν χρυσου αιωνα βλεπω κι ακομα
παραπερα, ελπιζω!

*******ανεκδοτον*******

δεν θυμαμαι να εχω δει, τα νομιζω 3 χρονια, που παρακολουθω τη λιστα, τις
εξαισιες ελληνοπρεπειις φρασεις σε ξενες γλωσσες, πρεπει να διαβαζονται
μεγαλοφωνως

- και προσοχη στην προφορα, οχι πολυ οξφορδιανη

Into the spot -------------------------- είν' του Δεσπότ'
She has money ----------------------- συ χεσμένη
Φίλε -=DJ=- η ορίτζιναλ φωτογραφία δεν είναι αυτή που μας έστειλες που
λέει " made by Zortal.gr " αλλά αυτή που βρήκα στα αρτσάιβς μου.

--
[...]

Ποτέ μην απελπίζεσαι για κάτι που πέρασε,
εκτός αν ήταν μπουλντόζα και σε πάτησε.

babylon
2004-07-09 19:06:45 UTC
the necklasses ------> Δεν εκλασσες
Nice Party --------> Να η Σπάρτη

Post by c***@freemail.gr
--
[...]

Όποιος Έχει Την Μύγα να την φέρει πίσω

Panos
2004-07-09 17:27:54 UTC
ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΩ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΑΛΛΑ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ. ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΜΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
----
--
[...]

145 = 1! + 4! + 5!

-=DJ=-
2004-07-09 19:31:25 UTC
Αγαπητέ φίλε,

λες ότι έχεις στείλει 2 φορές μήνυμα διαγραφής. Το θέμα είναι το εξής: που
το έστειλες; Στον πρόεδρο της Βουλής; Αν ναι, λυπάμαι, δε θα γίνει τίποτε
και θα συνεχίσεις να είσαι μέλος της λίστας αιωνίως. Ασε που τώρα πρόεδρος
είναι γυναίκα, και οι γυναίκες δεν έχουν χιούμορ, οπότε δε συμπαθούν τη
λίστα αυτή, οπότε την πάτησες διπλά.

Το άλλο θέμα είναι: πως το έστειλες; Με ταχυδρομικό μπαλόνι; Με περιστέρι;
Με σήματα μόρς; Με SMS; Αν το έστειλες με SMS τη μέρα του τελικού του Fame
Story πάλι την πάτησες γιατί οι γραμμές ήταν υπερφορτωμένες.

Το τρίτο θέμα είναι: πότε ακριβώς το έστειλες; Π.χ. αν το έστειλες την
προ-προηγούμενη Παρασκευή ατύχησες, γιατί η Πανσέληνος για τους Αιγόκερους
ήταν στην Αφροδίτη οπότε αν είσαι Αιγόκερως ατύχησες και πάλι.

Βέβαια, το πρόβλημα με σένα είναι πως δε διευκρινίζεις ούτε που, ούτε πως
ούτε τι ζώδιο είσαι οπότε πως να σε εξυπηρετήσουμε;

Παρ' όλα αυτά έχω μια λύση που ταιριάζει σε έμπειρους χρήστες σαν εσένα:

C:\format c:

Μετά καθαρίζεις την οθόνη και το πληκτρολόγιο με άζαξ για να φύγουν τα
κατάλλοιπα της λίστας κι αυτό ήταν!

Αντε, καλή επιτυχία βρε!

DJ

###############

Τι παπούτσια φορούν οι τρομοκράτες;

Τιμπερλάντεν.

(Πηγή: Ηβη Λουτρακίου)

http://www.freemail.gr - free email service for the Greek-speaking.

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Τι είναι κωμωδία; Κωμωδία είναι η τέχνη να κάνεις τους άλλους να γελούν,
χωρίς να τους προκαλέσεις εμετό.
Steve Martin

Comte De Toulouse
2004-07-12 06:12:02 UTC
Εχω μιά απορία: Γιατί είσαστε τόσο κακόι με αυτους που προσπαθούν
να διαγραφούν από την λίστα και δεν τα καταφέρνουν, ε ;
Αυτά τα παιδιά έχουν ανάγκη την βοήθειά μας.
Αν δείς ενα καθυστερημένο να προσπαθει να περάσει τον δρόμο,
δεν θα τον βοηθήσεις ;

Κόμης

[...]

Τίτλος τσοντοταινίας: Flash ο άνθρωπος που έχυνε γρήγορα

-=DJ=-
2004-07-12 07:46:11 UTC
Oχι Κόμη μου, θα του βάλω τρικλοποδιά για να τον πατήσει ένα αυτοκίνητο...

DJ

Ποιό ζώο πηδάει ψηλότερα από ένα σπίτι;

Όλα. Τα σπίτια δεν πηδάνε καθόλου!

[...]

Όποιος διδάσκει τον εαυτό του, έχει έναν ανόητο για δάσκαλο.
Benjamin Franklin

yannakis
2004-07-13 07:25:22 UTC
Αυτό μου θυμίζει το άλλο που λέει:

Πιο πουλί πετάει πιο ψηλά απ' όλα;
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Το πουλί του αστροναύτη!

yannakis

2004-07-10 13:36:07 UTC
ΠΑΝΟ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ!
ΟΥΤΕ ΕΣΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΗ ΒΑΛΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑ!
ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ!
ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΤΟΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ, ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗ (ΜΑΥΡΗ) ΛΙΣΤΑ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΤΡΩΣ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΟΝΟΜΑ
Ε-ΜΑΙΛ (και υπολογιστη)

ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ 20 ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΣΤΑΡΧΟ

[...]

14/06/2001
Oscar:"Επιτέλους μόνοι!"
Cult:"Προς τι ο πληθυντικός;"