JotD... ìýèïé êáé áëÞèåéåò
Eurovision-News
2004-06-30 09:38:25 UTC
Αγαπητά μέλη της λίστας επιτρέψτε μου να απαντήσω στο μήνυμα που έστειλε ο
Al Bandy περί συμμετοχής σε τηλεφωνικές ψηφοφορίες. Είμαι διοικητικό
στέλεχος μεγάλης τηλεφωνικής εταιρίας και γνωρίζω από πολύ κοντά τι ακριβώς
ισχύει.
Κατ'αρχάς δεν ισχύουν αυτά που ισχυρίζεται ο Al Bandy ο οποίος διέπραξε λόγω
άγνοιας το ποινικό αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων το οποίο διώκεται
ποινικώς αν και βεβαίως κανείς δεν πρόκειται να ασχοληθεί με το τι γράφεται
σε μια λίστα ανεκδότων και συνεπώς μπορεί να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Πλην όμως όλοι πρέπει να γνωρίζουμε τι ισχύει σε έναν διαγωνισμό. Υπάρχουν
συγκεκριμένοι νόμοι, κρατικοί και διακρατικοί, που διέπουν τη διοργάνωση
ενός
διαγωνισμού και δεν μπορεί να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει. Πολύ περισσότερο
αν ο νικητής έχει μεγάλα οικονομικά ωφέλη από το διαγωνισμό. Όπως μπορεί να
μας διαβεβαιώσει και ο Γόρτυς, για να κηρυχθεί ένας διαγωνισμός χρειάζεται
να κατατεθεί σε συμβολαιγράφο-ους που πρέπει να είναι παρόντες κατά τη
διάρκεια της ψηφοφορίας κλπ κλπ. Απαγορεύεται ρητώς η διπλοψηφία και οι
διοργανωτές
είναι υποχρεωμένοι όσο περνάει από το χέρι τους να εξασφαλίζουν τη
μονοψηφία. Επομένως το πρόγραμμα που δέχεται τις ψήφους είναι ρυθμισμένο να
ακυρώνει τις επί πλέον ψήφους που αποστέλλονται από το ίδιο κινητό
τηλέφωνο. Από σταθερό επιτρέπονται περισσότερα τηλεφωνήματα αν
χρησιμοποιείται από πολλά άτομα, αλλά αν η ταχύτητα αποστολής μηνυμάτων και
ο αριθμός τους ξεπεράσουν κάποια όρια, τότε υποχρεωτικά οι ψήφοι από το εν
λόγω τηλέφωνο ακυρώνονται όλοι. Ο αριθμός πρέπει να είναι αληθοφανής.
Ενδεικτικά οι κανονισμοί λένε μέχρι 5 ψήφοι αλλά είναι στη διάθεση της
κριτικής επιτροπής αν θα μεταβάλει ή όχι τον αριθμό. Αν γίνει έλεγχος και
συλληφθούμε να μην έχουμε λάβει όλα αυτά τα μέτρα ή να ευνοούμε κάποιον
καλλιτέχνη, πάμε μέσα για απάτη και τέτοιοι έλεγχοι γίνονται πολλοί γιατί
παίζονται μεγάλα συμφέροντα και πολλοί είναι αυτοί που έχουν έννομο συμφέρον
να προσβάλλουν ανά πάσα στιγμή το διαγωνισμό.
Ο μόνος τρόπος να διπλοψηφίσει κανείς είναι είτε να εξαντλήσει τον αριθμό
των τηλεφωνημάτων από το σταθερό του είτε να πάρει από διαφορετικά κινητά.
Προσοχή, όμως, αυτό συνιστά απάτη και ο παραβάτης διώκεται ποινικώς. Αν
γίνει καταγγελία
ή έλεγχος και αποδειχτεί ότι από τηλέφωνο π.χ τριμελούς οικογένειας έγιναν
πέντε
τηλεφωνήματα ή το ίδιο άτομο διαθέτει δύο κινητά και ψήφισε και από τα δύο ο
απατεώνας διώκεται ποινικώς. Η πιθανότητα να σας πιάσουν αν κάνατε κάτι
τέτοιο είναι βεβαίως απειροελάχιστη αλλά μην εκπλαγείτε κιόλας αν κάποια
στιγμή
χτυπήσει την πόρτα σας ο εισαγγελέας...
Πάντως τα τηλεφωνήματα που θα κάνετε τα πληρώνετε όλα και αυτό είναι λογικό.
Η τηλεφωνική εταιρία που χρησιμοποιείται σας χρεώνει το μήνυμα κανονικά.
Αν τώρα η ψηφοφορία συνεπάγεται και συμμετοχή σε κάποιο διαγωνισμό για να
κερδίσετε ένα δώρο ή χρηματικό ποσό τα πράγματα είναι διαφορετικά. Όπως αν
παίξεις στο ΠΡΟΠΟ την ίδια στήλη πολλές φορές συμμετέχεις όσες φορές
έπαιξες, έτσι και σε έναν τέτοιο διαγωνισμό μπορείς να συμμετέχεις πολλές
φορές ανάλογα με τους όρους συμμετοχής. Δεδομένου ότι το μήνυμα κοστίζει, 10
μηνύματα συνεπάγονται δέκα συμμετοχές στο διαγωνισμό εφ'όσον οι οργανωτές
λαμβάνουν χρηματικό ποσοστό από την τηλεφωνική εταιρία για κάθε μήνυμα. Αν
οι
οργανωτές δεν έχουν οι ίδιοι κέρδος από τα μηνύματα έχουν δικαίωμα να μη
δεχτούν παραπάνω από μία συμμετοχή από το ίδιο τηλέφωνο.

Τα λέω όλα αυτά γιατί πρέπει να τα γνωρίζουμε όλοι κι αν κάποιος έχει
στοιχεία που να αποδεικνύουν αυτά που λέει ο Al bandy οφείλει να τα
καταγγείλει ειδάλλως έχει νομική και ηθική ευθύνη για την εξαπάτηση χιλιάδων
συμπολιτών μας.
Πάντως εκ μέρους της τηλεφωνικής εταιρίας που υπηρετώ ευχαριστώ τον Al Bandy
που έθιξε δημοσίως το θέμα και μου έδωσε την ευκαιρία να λύσω τις εύλογες
απορίες πολλών συμπολιτών μας.
Δε δίνω τα προσωπικά μου στοιχεία μου διότι δεν το επιτρέπει η εταιρία μου.

--

* Αν ειναι να το κάνεις forward το mail, γιατι δεν αφήνεις και την υπογραφή της λίστας για να γράφονται και καινούρια μέλη ; *

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Lusy: Μα καλά, δεν σκέφτεσαι τίποτα άλλο εκτός από τον χορό;
Snoopy: Έχει δίκιο. Νομίζω πως πρέπει να σκεφτώ κάποιο από τα πιο
σημαντικά πράγματα στη ζωή... αύριο!!!

Joke of the Day ... Ελληνική Λίστα Ανεκδότων
http://students.ceid.upatras.gr/~akis

___ Η JotD βγαίνει σε Ελληνικά και Greeklish ___
Suspect
2004-06-30 11:46:52 UTC
σε ευχαριστουμε για τις απαντησεις σου -εστω και ανυπογραφες- αλλα τις εμμεσες απειλες και τα περι νομικης επεμβασης στον αλ μπαντι πες τα αλλου.

αυτο ελειπε, να γραφει καποιος την αποψη του και να φοβαται μη σκασει το αορατο ματι που παραμονευει μη σπασει η ομερτα.

απο τη στιγμη που απαντας επι της ουσιας, αυτο αρκει.

ισα ισα που θα επρεπε να ευχαριστεις τον αλ μπαντι γιατι σου εδωσε την ευκαιρια να απαντησεις σε κατι που εχει ακουστει ευρεως και οχι να τον απειλεις.

--
http://sotirisnet.freepage.gr Aς μιλησουμε για ποδοσφαιρο: http://www.soccerforum.gr

--

* Αν ειναι να το κάνεις forward το mail, γιατι δεν αφήνεις και την υπογραφή της λίστας για να γράφονται και καινούρια μέλη ; *

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Σκουριά πυρόχρωμη στις μίνες του Σινά.
Οι κάβες της Γερακινής και το Στρατόνι.
Το επίχρισμα. Η άγια σκουριά που μας γεννά
μας τρέφει, τρέφεται από μας και μας σκοτώνει.

Eurovision-News
2004-06-30 13:05:29 UTC
Post by Suspect
σε ευχαριστουμε για τις απαντησεις σου -εστω και ανυπογραφες- αλλα τις
εμμεσες απειλες και τα περι νομικης επεμβασης στον αλ μπαντι πες τα >αλλου.
Αγαπητέ κύριε Suspect μήπως δε γνωρίζετε ανάγνωση; Απείλησα εγώ τον Al
Bandy; Τουναντίον εγώ είπα πως κανείς δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τα
λεγόμενα του Al Bandy παρ'όλο που διαπράττει το αδίκημα της διασποράς
ψευδών ειδήσεων και συκοφαντικής δυσφήμισης. H συκοφαντία δεν είναι άποψη
κύριε Suspect.
Post by Suspect
[...]
Επαναλαμβάνω κύριε Suspect. Γνωρίζετε ανάγνωση; Δεν ευχαριστώ εκ μέρος της
εταιρίας μου τον κύριο Al Bandy

--

* Αν ειναι να το κάνεις forward το mail, γιατι δεν αφήνεις και την υπογραφή της λίστας για να γράφονται και καινούρια μέλη ; *

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Οι δάσκαλοι απλά ανοίγουν την πόρτα.
Μόνος σου μπαίνεις μέσα.
κινέζικη παροιμία

Nikos Dalpis
2004-06-30 12:14:49 UTC
Κύριε "Eurovision-news" ,
σε παρακαλώ αν μπορείς απάντησε στα παρακάτω ερωτήματα:

1. Το συγκεκριμένο "Fame story" ακύρωνε τις επιπλέον της μιάς ψήφους
με SMS από το ίδιο κινητό, ή των τριών-τεσσάρων-πέντε τηλεφωνικών από το
ίδιο σταθερό;

2. Αν τις ακύρωνε, γιατί δεν το δήλωσε ρητά, όπως αν θυμάμαι καλά έγινε στην
ψηφοφορία Eurovision;
Οι υποχρεώσεις των διενεργούντων τέτοιες ψηφοφορίες, με τέτοιους τζίρους και
κέρδη, και οι ευθύνες
απέναντι στους συμμετέχοντες σε αυτή και στο κοινό (εκατομμύρια κεφάλια)
είναι πολύ μεγαλύτερες και σοβαρώτερες από τα ερωτήματα του Αλ Μπάντυ στην
συγκεκριμένη λίστα (λίγες δεκάδες κεφάλια, ίσως εκατοντάδες). Μιλάμε για
εσκεμμένη προσπάθεια παραπλάνησης με σκοπό το κέρδος.

3. Αν δεν τις ακύρωνε, τι ψευδές και αναληθές είπε ο Αλ Μπάντυ; Σε αυτή την
περίπτωση οι ευθύνες των
διενεργούντων την ψηφοφορία μετατοπίζονται από το νομικό στο ηθικό επίπεδο
(ψηφίστε ξανά και ξανά
να σώσετε τον εκλεκτό σας), αλλά αυτό το έχουμε ξεφτιλίσει εσχάτως...

Νίκος Δάλπης

ΥΓ. Απορία: Και σύ ρε Αλ Μπάντυ, το ψευδώνυμό σου προσδιορίζει τα ονειρά σου
για την καριέρα σου;

---
Και ενα μικρό ανεκδοτάκι:
Ήταν μια ξανθιά μέσα σε ένα λεωφορείο και ήρθε η ώρα να κατέβει στη στάση
της. Οπότε φωνάζει στον οδηγό:
-Στάση, καλέ στάση, στάση
Φώναζε όλο και πιο δυνατά.
Και ο οδηγός της λέει:
-Πατήστε το κουμπί.
Πατάει η ξανθιά το κουμπί και λέει:
-Τώρα ακούγομαι;
----

[...]
<<....>>
[...]

Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος.

Eurovision-News
2004-06-30 13:04:43 UTC
Post by Nikos Dalpis
Κύριε "Eurovision-news" ,
1. Το συγκεκριμένο "Fame story" ακύρωνε τις επιπλέον της μιάς ψήφους
με SMS από το ίδιο κινητό, ή των τριών-τεσσάρων-πέντε τηλεφωνικών από το
ίδιο σταθερό;
Δεν το γνωρίζω. Με μαλακίες τέτοιου είδους άλλωστε δεν ασχολούμαι. Την
Καλομοίρα μόλις χθες την έμαθα από τις ειδήσεις στον Αντέννα.
Post by Nikos Dalpis
[...]
Επειδή δεν δήλωναν ότι ακυρώνονται οι επί πλέον ψήφοι; Δε νομίζω. Αν ένας
θέλει να κάνει τον κουτοπόνηρο να ψηφίσει πολλές φορές για να εκλέξει τον
αγαπημένο του αστέρα, γιατί να μην είμαι εγώ πιο πονηρός από αυτόν. Πολλοί
νόμοι υπάρχουν για να προστατεύουν του μαλάκες, δε νομίζετε; Ψήφισες 100
φορές κύριε; Πλήρωνε και σκάσε. Έτσι είναι. Άλλωστε όταν στέλνεις μήνυμα
ξέρεις τι πληρώνεις.

--

* Αν ειναι να το κάνεις forward το mail, γιατι δεν αφήνεις και την υπογραφή της λίστας για να γράφονται και καινούρια μέλη ; *

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Γιατρός: Δυστυχώς κρατούμενε έχουμε έλλειψη από φάρμακα. Το μόνο που μπορώ να
κάνω είναι να σου δίνω ένα από αυτά κάθε τρεις ώρες.
Ασθενής: Μα το μπουκάλι αυτό είναι άδειο.
Γιατρός: Το ξέρω. Σε τρεις ώρες θα σου φέρω κι άλλο.

Αρκάς, Ένα ποντίκι στη σούπα μου

Votre 1
2004-06-30 12:28:05 UTC
Δεν είναι ανάγκη να περιμένουν να γράψεις κάπου την άποψή σου.
Οταν σε 17 (δεκαεπτά) δευτερόλεπτα, για το καλό μας (που έλεγε και ο
Μηλιώκας)
μπορούν να κάνουν στάχτη και μπούρμπερη κάθε δικάιωμά μας στον ελεύθερο λόγο
και στο απόρρητο των επικοινωνιών, με πρόσχημα την ασφάλειά μας.......
Και όχι μόνο, αλλά να μας έχουν μπολιάσει τόσο πολύ με ανασφάλειες, ώστε
σημαντικό ποσοστό ερωτηθέντων να βρίσκει τα μέτρα σκληρά αλλά απαραίτητα....

Δείτε σχετική δημοσκόπηση στο in.gr.

Και επειδή απειλές δέχομαι μόνο απο τον λήσταρχο, λάβετε και το ανέκδοτον
(καλό ή κακό, αυτό είναι για την ώρα).

Δύο κατσαρίδες, εκ των οποίων η μία κουνάει τα πόδια της σαν τρελλή.
Η άλλη την ρωτάει : Αερόμπικ;
και η πρώτη απαντάει : Αεροζόλ.

[...]

Ποτέ μη χτυπάς άνθρωπο με γυαλιά. Χρησιμοποίησε τη γροθιά σου.

Suspect
2004-06-30 13:50:59 UTC
Αγαπητη κυρια eurovision-news, [ΣΣ. συγχωρεστε με αν κανω λαθος ως προς το φυλο, αλλα δεν ειναι διακριτο απο τα μηνυματα σας]

Σας ευχαριστω για την επικοινωνια.

Προφανως εχετε μπερδεψει τον γκραουτσο μαρξ με τον καρλ μαρξ και εκ μερους του εαυτου μου και ουχι της εταιρειας μου, σας χτυπω φιλικα την πλατη και σας χαριζω ενα τρυφερο χαμογελο....

Το οτι ειμαστε λιστα ανεκδοτων δεν σημαινει οτι δεν εχουμε κριση και θεση και οτι δεν μπορουμε να καταλαβουμε τι λεει και «τι λεει» ενα μηνυμα.

Εχετε απολυτο δικιο καθως τα γραφεντα σας

[...]

ειναι σαφες οτι αφορουν πατρικες συμβουλες, φιλικες επισημανσεις και αδελφικες προτροπες καθως δεν υποκριπτουν ιχνος αιχμης. Ιδιαιτερα δε, οταν επιτηδευμενα αναφερετε οτι δεν προκειται να ασχολειθειτε αλλα ολως τυχαιως παρατηρειτε τον κινδυνο τον οποιο διατρεχει ο αλ μπαντι.

Εκ μερους πια και του αλ μπαντι σας απευθυνουμε θερμες ευχαριστιες, δηλωνουμε μετανοια και υποσχομεθα οπως επιστρεψουμε στα μαθητικα θρανια προς εκμαθηση αναγνωσης.

Και μεχρι ο αλ μπαντι να μπει στη φυλακη εξακις ισοβια, εγω ο υποπτος θα πινω jack daniels&#8230;.

Μετα τιμης

Υποπτος Ιντερνετιδης
Διοικητικο στελεχος της εταιρειας των φιλων της θεωριας του μεταμηδενισμου

--
[...]

fortune: ο λόγος cpu time/χρησιμότητας είναι πολύ υψηλός - core dumped.

Eurovision-News
2004-06-30 15:03:00 UTC
Αγαπητη κυρια eurovision-news, [ΣΣ. συγχωρεστε με αν κανω λαθος ως >προς το
φυλο, αλλα δεν ειναι διακριτο απο τα μηνυματα σας]

Εδώ που τα λέμε ούτε το δικό σας φύλο είναι διακριτό και θα σας παρακαλούσα
να μη μας επισυνάψετε
attachment με τη φωτογραφία των γεννητικών σας οργάνων γιατί ουδόλως μας
απασχολεί αν είσθε κύριος, κυρία, ή δεσποινίς
Προφανως εχετε μπερδεψει τον γκραουτσο μαρξ με τον καρλ μαρξ και εκ >μερους
του εαυτου μου και ουχι της εταιρειας μου, σας χτυπω φιλικα την >πλατη και
σας χαριζω ενα τρυφερο χαμογελο....

Σας το ανταποδίδω καθ'ότ,ι κυρία.
[...]
Δεν υποκρύπτουν όμως κανένα ίχνος απειλής. Αν έλεγα "θα κάνω μήνυση, θα τα
πούμε στα δικαστήριο θα κάνω εκείνο ή θα κάνω το άλλο" ναι θα εήταν απειλή.
Στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει απειλή, τουλάχιστον εκ μέρους μου.
Ιδιαιτερα δε, οταν επιτηδευμενα αναφερετε οτι δεν προκειται να ασχολειθειτε
αλλα ολως τυχαιως παρατηρειτε τον κινδυνο τον οποιο διατρεχει ο αλ μπαντι.
Δε βλέπω γιατί δεν θα έπρεπε να αναφέρω ότι ο κύριος Al Bandy διαπράττει
ποινικό αδίκημα, εφ'όσον το διαπράττει. Το ότι κανείς δεν πρόκειται να
μηνύσει τον κύριο Al Bandy δε σημαίνει ότι δεν είναι κατακριτέο αυτό που
έκανε και ότι δεν μπορούμε να του το επισημάνουμε. Και στο κάτω κάτω, δεν
καταλαβαίνω γιατί ο κύριος Al Bandy δύναται να συκοφαντεί με το πρόσχημα ότι
εκφράζει άποψη, ενώ εμείς αν πούμε τη γνώμη μας βγαίνετε και μας λέτε ότι
απειλούμε. Και εν τέλει γιατί δεν αφήνετε τον κύριο Al Bandy να υπερασπιστεί
ο ίδιος τη θέση του; Δικηγόρο σας βάλαμε; Νομίζω ότι η σύγχιση περί μαρξ
(εγώ θα ανέφερα άλλου είδους παράδειγμα αλλά δεν ταιριάζει σε μια κυρία
βλέπετε) μάλλον στο δικό σας μυαλό βρίσκεται.

--

* Αν ειναι να το κάνεις forward το mail, γιατι δεν αφήνεις και την υπογραφή της λίστας για να γράφονται και καινούρια μέλη ; *

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Όποτε καταφέρνεις να κλείσεις την πραγματικότητα έξω από το παράθυρο,
αυτή μπαίνει από το παράθυρο.

-=DJ=-
2004-06-30 16:16:31 UTC
Οχι κ. Eurovision, εμείς δε θέλουμε να δούμε τα γεννητικά όργανα του κ.
Suspect, αν θέλετε να πραγματοποιήσετε σύσφιξη σχέσεων με ανταλλαγή τέτοιων
φωτογραφιών κάντε το μόνοι σας! Ελεος!

DJ

####################

Τι είναι μαύρο που πετάει στον ουρανό;

Ενας παπάς που πάτησε νάρκη

http://www.freemail.gr - free email service for the Greek-speaking.

--

* Αν ειναι να το κάνεις forward το mail, γιατι δεν αφήνεις και την υπογραφή της λίστας για να γράφονται και καινούρια μέλη ; *

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Ο πόνος κάποτε τελειώνει η ζωή συνεχίζεται.

Suspect
2004-06-30 16:35:23 UTC
επειδη δεν εχω καμια διαθεση να συνεχισω την αντιπαραθεση
επειδη το πλεον ευκολο ειναι να απευθυνω και εγω με τη σειρα μου χυδαιο μηνυμα
επειδη οποιος διαβαζει μπορει να κρινει

πριν σε παραδωσω στη χλευη του κοινου και στην ανυπαρξια που ησουν τοσα χρονια μια και δεν προκειται να σου δωσω αξια ασχολουμενος εκ νεου μαζι σου,

σημειωνω αυτο που εγραψα στο προηγουμενο μηνυμα:

"εγω ο υποπτος θα πινω jack daniels&#8230;.

Μετα τιμης

Υποπτος Ιντερνετιδης"

αν και μετα απο αυτο χρειαζεται φωτογραφικη αποδειξη του φυλου μου τοτε επιστρεφω στο ακεραιο την ερωτηση για το ποιος γνωριζει αναγνωση...

--
[...]

145 = 1! + 4! + 5!

Eurovision-News
2004-06-30 21:42:22 UTC
Post by Suspect
επειδη δεν εχω καμια διαθεση να συνεχισω την αντιπαραθεση
Γιατί σας είπε κανείς ότι έχω εγώ;
Post by Suspect
επειδη το πλεον ευκολο ειναι να απευθυνω και εγω με τη σειρα μου χυδαιο
μηνυμα
επειδη οποιος διαβαζει μπορει να κρινει
Βεβαίως μπορεί να κρίνει ότι ο χυδαίος είσθε εσείς που προσπαθήσατε να
προξενήσετε εντύπωση όχι επί της ουσίας αλλά με νύξεις γύρω από το φύλο μου.
Είναι προφανές κύριε Suspect ότι το γυναικείο φύλο δε χαίρει της εκτιμήσεώς
σας και κρίνων εξ ιδίων τα αλλώτρια πιστέψατε ότι με μια τόσο φθηνή ατάκα θα
με μειώνατε.
Post by Suspect
[...]
Δίκιο έχετε! Δε γνωρίζω ανάγνωση επειδή δε συγκράτησα στη μνήμη μου την κατά
τ'άλλα ουσιαστικότατη στο θέμα που συζητούσαμε υπογραφή σας, αλλά αντιθέτως
γνωρίζετε εσείς που μου αποδώσατε απειλές που ποτέ δεν εξέστόμισα και με
καλέσατε να ευχαριστήσω τον κύριο Al Bandy ενώ το είχα ήδη κάνει. Σας ζητώ
συγγνώμη λοιπόν αν σας κατηγόρησα αδίκως ότι δε γνωρίζετε ανάγνωση και
βεβαίως χάριν υπερβολής το είπα, όμως όταν θέλετε να συζητήσετε κάτι θα
πρέπει, εφόσον ξέρετε ανάγνωση να προσέχετε τι λέει ο άλλος και να μην
βιάζεστε να μιλήσετε μόνο και μόνο για να πείτε κάτι. Πάντως βλέπω ότι
θέλετε με κάθε τρόπο να μας πείτε σε ποιο φύλο ανήκεται αλλά ούτε
αμφισβήτησα ποτέ το φύλο σας, ούτε και έδειξα να ενδιαφέρομαι γι'αυτό.
Αγαπητέ κύριε Suspect κάνατε ακριβώς αυτό που φανταζόμουν. Είσθε ακριβώς ένα
βήμα πριν την αποστολή της εν λόγω φωτογραφίας και αυτό λέει πολλά για το
επίπεδο της σκέψης σας. Εγώ παραδίδω τον εαυτό μου στη χλεύη του κοινού κι
εσάς στα φίλτρα του mail-reader μου διότι είσθε ανάξιος σοβαρής συζήτησης.

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Οι Αληθινοί Χρήστες ποτέ δεν ξέρουν τι θέλουν, αλλά πάντα το καταλαβαίνουν
όταν λείπουν αυτά τα χαρακτηριστικά από το πρόγραμμά σου.

Pluton
2004-07-01 06:08:42 UTC
ÐÜíôùò åê ìÝñïõò ôçò ôçëåöùíéêÞò åôáéñßáò ðïõ õðçñåôþ åõ÷áñéóôþ ôïí Al
Bandy
ðïõ Ýèéîå äçìïóßùò ôï èÝìá êáé ìïõ Ýäùóå ôçí åõêáéñßá íá ëýóù ôéò åýëïãåò
áðïñßåò ðïëëþí óõìðïëéôþí ìáò.
Äåí Ýëõóåò êáìßá áðïñßá , áíôßèåôá Ýäåéîåò ðüóï óêÜñôá åßíáé üëá áõôÜ.

Ãéá íá ìçí ïíåéñïâáôåßò... (üôé äéáëåýêáíåò êÜôé)