JotD... ÍôåíêôÜò: Oé Ôïõñêïêýðñéïé èá åîáöáíéóèïýí åíôüò 10-15 åôþí
žâåëõí
2004-04-07 08:40:55 UTC
«Το κείμενο που προέκυψε δεν είναι ικανοποιητικό για το μέλλον των
Τουρκοκυπρίων και τα γεωπολιτικά συμφέροντα της Τουρκίας., επαναλαμβάνει
ο Τουρκοκύπριος ηγέτης κ. Ραούφ Ντενκτάς στην εφημερίδα ''Μιλιέτ''.

«Εμείς ιδρύσαμε το κράτος μας με χιλιάδες δυσκολίες, εξασφαλίσαμε την
εγγύηση της Τουρκίας και την προστασία των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων.,
συνεχίζει ο κ. Ντενκτάς και υποστηρίζει ότι «επί 30 χρόνια δεν υπήρξε
στο νησί ούτε αιματοχυσία, ούτε φιλονικία. Επικρατεί ηρεμία. Τώρα θέλουν
να εξαφανίσουν την ΤΔΒΚ. Αυτό θα είναι το αποτέλεσμα του ‘ναι’ στο
δημοψήφισμα..

Αν γίνει αποδεκτό το κείμενο που θα υποβληθεί στο δημοψήφισμα, οι
Τουρκοκύπριοι θα εξαφανισθούν εντός 10-15 ετών, προσθέτει ο Ρ. Ντενκτάς.

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Ένας καλός άνθρωπος ξέρει πάντα τα όριά του.
Χάρρυ Κάλλαχαν

Joke of the Day ... Ελληνική Λίστα Ανεκδότων
http://students.ceid.upatras.gr/~akis

___ Η JotD βγαίνει σε Ελληνικά και Greeklish ___
Nikos J. FARSARIS
2004-04-08 02:53:42 UTC
Λάθος απο μέρους μας λοιπόν! Λάθος διάθεση (οι γυναίκες μας
έχουν περίοδο κι εμείς πάμε για ψάρεμα) Λάθος κυβέρνηση
( Καλά Καραμαλήδες και Κυπριακό ΔΕΝ δενανε ποτέ) Μα ...
Καλά ρε! δικαιολογίες είναι αυτές!
τι 10-15 χρόνια!
Τον ουλαμό μου θέλω κι εγώ για να τους εξαφανίσω σε 15 ...μέρες!
(Με μία ίλη σε 15 ώρες(
http://www.freemail.gr - free email service for the Greek-speaking.

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Έστω και μια φορά, θα ήθελα να αντιμετωπίζαμε μια εξωγήινη απειλή που δεν είναι
άτρωτη στις σφαίρες.
The Brigadier, "Dr. Who"