O Ai Basilis..
Vag
2008-11-01 15:50:23 UTC
Ο Αϊ Βασίλης

Πάει ο Αϊ Βασίλης σε τρία αδέλφια για να τα ρωτήσει τι Χριστουγεννιάτικο
δώρο θέλουν. Πάει λοιπόν στον πρώτο και τον ρωτάει τι θέλει και αυτός
του απαντάει:
"Θέλω μια Porsche κάμπριο, διθέσια, τούρμπο με ΑΒS και αερόσακους."
-"Ναι παιδί μου..."
Ο Αϊ Βασίλης το σημειώνει και πάει στο δεύτερο για να του κάνει την ίδια
ερώτηση. Ο δεύτερος του λέει:
- "Εγώ θέλω μια Πόρσε Καρρέρα, κόκκινη με αεροτομή, αερόσακους και
ABS.-"Ότι πεις..."
Ο Αϊ Βασίλης το σημειώνει πάει και στον τρίτο και του κάνει την ίδια
ερώτηση.
Ο τρίτος του λέει: - "Ξέρεις Αϊ Βασίλη, όταν ήμουν μικρός είχα ένα
ατύχημα και... έχασα το αριστερό μου αρ...ι. Θέλω λοιπόν ένα αρ....ι."
Τότε βλέπει τον Αϊ Βασίλη να σημειώνει μια Πόρσε. Αμέσως του λέει: - "Μα
Δε θέλω Πόρσε, ένα αρ....ι θέλω!"
Και ο Αϊ Βασίλης του απαντά: - "Γιατί.....Οι άλλοι τι νομίζεις ότι θα
πάρουν;"
Cybermanos
2008-11-25 12:02:31 UTC
Post by Vag
[...]