JotD... Poli kalo!
Takis Drosopoulos
2004-04-26 15:04:58 UTC
Αυτή είναι η γέφυρα - τούνελ μεταξύ Σουηδίας και Δανίας΄
Η Φωτογραφία τραβήχτηκε από την Σουηδική πλευρά.

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Εσύ εμπιστεύεσαι ένα ακριβό δορυφόρο, εγώ ένα "καρφί" των 10$.
Face/Off

Joke of the Day ... Ελληνική Λίστα Ανεκδότων
http://students.ceid.upatras.gr/~akis

___ Η JotD βγαίνει σε Ελληνικά και Greeklish ___
Nickos Costopoulos
2004-04-28 09:14:45 UTC
Εμείς είμαστε πιό έξυπνοι περιμένουμε να μετακινηθούν οι γεωλογικές πλάκες
και να ενωθούν οι δύο ακτές τσάμπα. Εξάλλου τόν ίδιο χρόνο θα μας έπαιρνε να
φτιάξουμε κάτι τέτοιο.

Αυτή είναι η γέφυρα - τούνελ μεταξύ Σουηδίας και Δανίας΄
Η Φωτογραφία τραβήχτηκε από την Σουηδική πλευρά.
--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

O πόνος της αγάπης είναι γλυκύτερος απ' όλες τις άλλες απολαύσεις.
Ντράιντεν

Nikos J. FARSARIS
2004-04-28 23:49:11 UTC
Παλούκια Κωστόπουλε και δίαυλο δε βλέπω!
Δεν μπορείς να είσαι άνευ έργου κριτής.

Να δώ δηλαδή κυβερνήσεις κι αντιπολιτεύσεις
φιλευρωπαίζοντες και αμερικανοβιόληδες
σε μια ηχηρή ορχήστρα.

Όλοι όσοι υποστήριζαν την Ολυμπιάδα
τώρα υποστηρίζουν ότι δεν θα βγει!

Μυστήριο! Δέν είναι έτοιμος ο Μαραθώνιος!
(Λές κι ο Φειδιπείδης ήθελε 4 λουρίδες άσφαλτο!)
Post by Nickos Costopoulos
Εμείς είμαστε πιό έξυπνοι περιμένουμε να μετακινηθούν οι γεωλογικές πλάκες
και να ενωθούν οι δύο ακτές τσάμπα. Εξάλλου τόν ίδιο χρόνο θα μας έπαιρνε
να
Post by Nickos Costopoulos
φτιάξουμε κάτι τέτοιο.
Όσο για σένα! ...
Σε έχω ικανό να περιμένεις!

http://www.freemail.gr - free email service for the Greek-speaking.

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Ήξερες ότι ...
Αν και ο πληθυσμός της Κίνας ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο, τα επίθετα είναι
κάτι περισσότερο από διακόσια.

William Wallace
2004-05-06 15:02:53 UTC
Hi se oli tin lista! (kai stis dio) :)

Exw egatastisei to gnu games sto slackware linux mixanima mou.
Mesa se afta perilamvanetai kai ena mikro programmataki pou legetai fortune
kai emfanizei ka8e fora pou kanw login mia frasi.
Twra pou evgale to parakatw kai pistevw oti aftos pou tin eipe itan i poli
eksipnos i poli diplomatis.
To afinw kiriws stin krisi twn koritsiwn tis listas gia apopseis kai
sxoliasmo.

A diplomatic husband said to his wife, "How do you expect me to remember
your birthday when you never look any older?"

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Ένα διευθυντικό στέλεχος ρώτησε έναν προγραμματιστή πόσο θα του έπαιρνε
για να τελειώσει το πρόγραμμα στο οποίο δούλευε. "Θα το τελειώσω αύριο",
απάντησε ο προγραμματιστής με άνεση.
"Νομίζω ότι δεν είσαι ρεαλιστής", είπε το στέλεχος. "Ειλικρινά, πόσο χρόνο
θα σου πάρει;"
Ο προγραμματιστής σκέφτηκε για ένα λεπτό. "Έχω κάποια χαρακτηριστικά που
θα ήθελα να προσθέσω. Θα πάρει τουλάχιστον δύο εβδομάδες", είπε τελικά.
"Ακόμα και αυτό το χρονικό διάστημα δεν πιστεύω πως είναι αρκετό",
επέμεινε το στέλεχος, "θα ήμουν ευχαριστημένος αν απλώς μου έλεγες πότε το
πρόγραμμα θα είναι τελειωμένο."
Ο προγραμματιστής συμφώνησε.
Μερικά χρόνια μετά, το διευθυντικό στέλεχος πήρε σύνταξη. Καθώς πήγαινε
για το τελευταίο γεύμα πριν τη σύνταξη, βρήκε τον προγραμματιστή να
κοιμάται στο τερματικό του.
Δούλευε όλη τη νύχτα.
Geoffrey James, "The Tao of Programming"