[Fwd: JotD... Âñåôáíéêü áíÝêäïôï]
Valia Athanassiadi
2004-07-09 12:08:13 UTC
Exù æçôÞóåé íá äéáãñáöþ áðü ôç ëßóôá. Ìç ìïõ óôåßëåôå Üëëá e-mail ðáñáêáëþ.
Eugenios
2004-07-09 13:13:23 UTC
Αγαπητή Βάλια,

Επειδή μου αρέσει το όνομα σου,
εγώ -δεν- θα σταματήσω να
σου στέλνω μηνύματα...

Εκεί στο Αττικό Μετρό που δουλεύεις
δεν υπάρχει κανένας Χριστιανός να
σε βοηθήσει;;

Φιλικά, Ευγένιος

2004-07-09 13:35:36 UTC
Πραγματικά, ρε παιδιά, δεν το καταλαβαίνω. Αφού στη σελίδα του JotD υπάρχουν καθαρές κι ευκρινείς οδηγίες για τη διαγραφή, γιατί μερικοί τραβάνε τέτοιο ζόρι, ώστε να αναγκάζονται να στείλουν e-mail σε ολόκληρη τη λίστα; Και το πιο θλιβερό είναι πως αυτό πρόκειται για το μοναδικό τους email...

Εν πάσει περιπτώσει, πως ονομάζεται το ζώο που σαβουρώνει, γαμάει, πετάει, σέρνεται και κοκκινίζει;
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Σαβουρογαμοπετόσαυρος ο ερυθρίων

[...]

___

--
[...]

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ : Η αναπνοή μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην υγεία σου.