JotD... Ðþò ôïëìÜò;
Marilou
2004-05-11 19:44:03 UTC
Πιο τραγούδι ήταν Νο1 την μέρα που γεννηθήκατε;
http://www.thisdayinmusic.com/cont/choose.html

Ω ναι , σας το έχω πει πολλές φορές πως επιμένω σε τούτη την πόλη να
κυκλοφορώ με το λεωφορείο.
Πόσο αγαπώ τα λεωφορεία , πόσο μ αρέσει να γίνομαι λαθρακουστής των
συζητήσεων μικρών και μεγάλων , να στεριώνω την ελπίδα μου για το μέλλον
και την αγάπη μου
για το παρελθόν στα πρόσωπα , στα χαμόγελα , στα στριφνά , στενάχωρα
στόματα , στα μαθητικά γέλια που συνήθως συνοδεύουν τις διαδρομές μου.
Τρίτη 9 Νοεμβρίου , ώρα 12.30 το μεσημέρι , στο λεωφορείο της γραμμής 6
, της Καλαμαριάς .
Καμιά δεκαριά μαθητές , γυμνασιόπαιδα μπαίνουν μέσα , στο Ντεπό.
Με συχνότατη χρήση της λέξης από «μι» , που δεν τα αφήνει να λένε η μαμά
τους , φωνάζουν , γελούν , μιλούν , γεμίζουν το όχημα ζωή.
Κάποιος από όλους , ένα στρουμπουλό , σοβαρό αγόρι κάθεται , σε αντίθεση
με τους υπόλοιπους .
«Ρε μ.. δεν βλέπεις που μπαίνουν μεγαλύτεροι ? Σήκω ρε !» Του φωνάζει
μια μαγκιόρα πιτσιρίκα της παρέας , και εκείνος αμέσως δίνει τη θέση του
σε έναν
ασπρομάλλη κύριο.
Τα γέλια τους κόβονται απότομα , όταν μπαίνει , στην επόμενη στάση , ο
ελεγκτής .
Λίγο πιο πίσω , κάθεται ένας άλλος γέροντας , πάνω από εβδομήντα ετών ,
που έχει ανέβει από τις πρώτες στάσεις . Φορά καθαρά , αν και παλιάς
μόδας κι αγοράς ,
ρούχα , έχει δύο ωραία , αν και λίγο ξεβαμμένα , γαλάζια μάτια.
Όταν φτάνει η σειρά του να δώσει το εισιτήριο , το παραδίνει για να
εισπράξει κατ ευθείαν τη βίαιη λεκτική επίθεση του μεσήλικα κύριου
ελεγκτή : «Πώς τολμάς ?
Μου δίνεις ένα εισιτήριο που το έχεις ξαναχτυπήσει ! Άντε ρε , βρες κάνα
εισιτήριο , που χτυπάς το καθένα δέκα φορές!»
Ο γέροντας κοκκινίζει , ψελλίζει ότι δεν βλέπει καλά , προσπαθεί να
κοιτάζει το εισιτήριο , αλλά ο κύριος ελεγκτής δεν έχει τελειώσει :
σκίζει κομματάκια το
εισιτήριο και το πετά στον έκπληκτο παππού λέγοντάς του , «Σαν δεν
τρέπεσαι λίγο ,λέω εγώ !»
Ο κύριος ελεγκτής έχει ολοκληρώσει την επίδειξη της εξουσίας του .
Αφήνοντας πίσω του δύο βουρκωμένα , ξεθωριασμένα γέρικα μάτια.
Και σβήνοντας το φωτεινό χαμόγελό του .
Κοίταξα με ελπίδα τα πρόσωπα των παιδιών .
Αλλά , δεν κατάφερα να βρω λάμψη στα μάτια τους.
Μόνο αιδώ και αμηχανία.
Σκέφτηκα πως ο κύριος ελεγκτής ίσως θα ανήκει σε εκείνους που κατηγορούν
τη νεολαία ότι , «Δε σηκώνεται να καθίσουν οι μεγαλύτεροι».
Ας του πει κάποιος πως δεν τους ταπεινώνει επίσης , πως αυτή τουλάχιστον
σέβονται τα άσπρα τους μαλλιά .
Δεν μπόρεσα να μιλήσω στον κύριο ελεγκτή εκείνη την ώρα : έμεινα άφωνη
από το σοκ.
Κι ακόμη έχω τύψεις που δεν μπόρεσα να εκστομίσω τη φράση «Εσύ πως τολμάς ?»
Πως τολμάς σε τούτο τον τόπο?

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Dr. No: Οι Αμερικάνοι είναι ανόητοι. Τους πρόσφερα τις υπηρεσίες μου, και με
απέρριψαν. Το ίδιο και η Ανατολή. Τώρα, θα πληρώσουν για το λάθος τους.
James Bond: Παγκόσμια κυριαρχία. Το ίδιο όνειρο. Τα φρενοκομεία είναι γεμάτα
με ανθρώπους που νομίζουν ότι είναι ο Ναπολέων. Ή ότι είναι θεοί.
Dr. No

Joke of the Day ... Ελληνική Λίστα Ανεκδότων
http://students.ceid.upatras.gr/~akis

___ Η JotD βγαίνει σε Ελληνικά και Greeklish ___
Eugenios
2004-05-12 08:45:45 UTC
Μαριλού,

Ευχαριστούμε για την "ανθρώπινη ευαισθησία" στο "α-νέκδοτο"
σου γιατί πραγματικά συκγινούμε με κάτι τέτοια. Δυστυχώς η
πραγματικότητα είναι σκληρή. Δεν είναι τόλμη αυτό που
εκφράζει ο κόσμος σήμερα με την αγένεια του, είναι δειλία.
Ο κόσμος είναι γεμάτος από δειλούς που δεν τολμούνε να
κοιτάξουν τον εαυτό τους, να δούνε τα χάλια τους. Τυφλοί
στον εγωισμό τους, πιστεύουν ότι είναι άνθρωποι ενώ
φέρονται σαν ζώα.

Ευγένιος

[...]

Ήξερες ότι ...
Ο Βασιλίσκος, ένα είδος σαύρας που ζει στην Νότιο Αμερική, μπορεί να
περπατάει πάνω στο νερό, καθώς κινείται τόσο πολύ γρήγορα που δεν υπάρχει
κίνδυνος να βουλιάξει.