test (ignore)
andreasp
2004-04-27 05:07:25 UTC
Να αλλαξεις καναλι!
Για τέταρτη μέρα σήμερα, (με σπαραγμό ψυχής λέει καργιόλης), επανέρχεται
στο
θέμα με το κεφάλι. Έχω τρεις μέρες να φάω βράδυ, πάω για τέταρτη σήμερα.
Το
στομάχι μου είναι σφιγμένο έτοιμο για εκτοξεύσεις στην παραμικρή θέα
φαγητού.
Καλά να πάθω, από ένα κανάλι που έφτιαξε ο Κουρής και διαχειρίζεται ο
Αθανασούλης τι περίμενα?
Μπαίνει ρε, ο Πούστης, στο θέμα με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά και δεν
προλαβαίνω ν' αλλάξω κανάλι, γιατί δουλεύω συγχρόνως, είμαι μόνος μου και
έχω την TV για παρέα.
Καμιά πρόταση??? Καλά, εκτός απ' το να δουλεύω σαν σε τάφο (είναι και
υπόγειο) Δεν έχω Νόβα.
--
Posted at NEOLEA.NET nntp server
All Greek newsgroups are available at nntp://news.neolea.net
stefkal
2004-05-14 05:38:41 UTC
ôåóô 1234 tstsôóôó öïõöïõ 11