JotD... ãñáììá óôïí Ãéùñãï ×åëáêç
Suspect
2004-07-06 15:03:49 UTC
Αγαπητε κ. Χελακη,

Δεν ξερω αν θα διαβασετε ποτε αυτο το μηνυμα

Δεν ξερω αν βλεποντας το, θα ριξετε μια ματια.

Αισθανομαι ομως την υποχρεωση ως προς τον εαυτο μου να σας απευθυνω μερικα λογια, οπως θα εκανα σε καποιον φιλο μου. Και σας αισθανομαι φιλο μου γιατι σας εχω βαλει πολλες φορες τον τελευταιο μηνα στο σπιτι μου, στο γραφειο μου και στο αυτοκινητο μου....

Η αληθεια ειναι πως δεν σας ειχα σε καμια εκτιμηση. Το αντιθετο μαλιστα.

Απο τη μια τα «θα τον ξεφτιλισει, αυτα τα κανει ο τζιοβανι και πριν απο 30 χρονια ο πελε» τα θεωρησα ενα παραληρημα καποιου οπαδουκαι ουχι δημοσιογραφου που ετυχε να περιγραφει εναν αγωνα της ομαδας του

Απο την αλλη με ειχε ενοχλησει αφανταστα οταν σε ενα γκολ του γιαννακοπουλου υποννοησατε τον ντεμη νικολαϊδη: «ο γιαννακοπουλος δεν κανει τριπλες, ο γιαννακοπουλος δεν καθυστερει, ο γιαννακοπουλος δεν χανει ευκαιριες» και εμεινα εκπληκτος απο την τοτε εμπαθεια σας. Το να βαζει γκολ η ομαδα σου και να πανηγυριζεις, ειναι ανθρωπινο και φυσιολογικο. Το να βαζει γκολ η ομαδα σου και εκεινη την υπερτατη ωρα της χαρας να θυμασαι αντιπαλο ποδοσφαιριστη, αυτο ειναι ο ορισμος της εμπαθειας και του κομπλεξ.

Στο ραδιοφωνο δεν εχω τη δυνανατοτα να σας ακουω καθοτι εργαζομαι τις ωρες που εχετε εκπομπη. Και για να ειμαι ειλικρινης, ακομα και αν την ειχα, μαλλον θα εβαζα μουσικη.

Εκτοτε ξανασυναντηθηκαμε στο euro.

Εσεις ως εκφωνητης και εγω ως ακροατης.

Πιστευω πως μετα τον χερ οττο και τους ποδοσφαιριστες, ειστε ο μεγαλος πρωταγωνιστης αυτης της διοργανωσης.

Ειστε ο υπευθυνος για τη συγκινηση μου, το βουρκωμα μου, το πρωινο «φτιαξιμο» της ρουτιανιρικης μερας στο γραφειο, το καψιμο των ηχειων του αυτοκινητου μου, τον παλμο της καρδιας και την ψυχικη αναταση που νοιωσαμε ολοι αυτον τον μηνα.

Σας ευχαριστω πολυ κ. Χελακη.

Η καταθεση ψυχης σας στο μικροφωνο, να ειστε βεβαιος οτι περασε σε ολους μας και μας συγκλονισε. Σας ευχαριστουμε που δωσατε και σε εμας «εισιτηρια» να δουμε τον αγωνα, που μας διακτινισατε μεσω της φωνης σας στα γηπεδα.

Δεν θα ηθελα να φανω μικροψυχος τετοια ωρα, αλλα μια και τους πληρωνω με τους φορους μου, θελω να καταθεσω την αποψη μου: Ειναι κριμα η κρατικη τηλεοραση να μην εχει σχολιαστες ανταξιους της εθνικης ομαδας. Αχρωμοι, αγευστοι, προβλεψιμοι, αδαεις περι του αθληματος, φλυαροι με ευρεια γκαμα αστοχων και ακυρων σχολιων.

Και μπροστα σε αυτους ειστε ΜΕΓΑΛΟΣ κ. Χελακη.

Εχω την αισθηση πως μετα την πληροφορια για το ποτε ειναι ο επομενος αγωνας της ομαδας μας, η επομενη που θα αναζητησω ειναι αν θα κανετε εσεις τη μεταδοση.

Σας ευχαριστω γιατι ενδομυχα πιστευω πως η διοργανωση και η επιτυχια εχει και το δικο σας στιγμα και το δικο σας λιθαρακι.

Ο λουκιανος κηλαηδονης επρεπε να περιμενει μερικα χρονια....

Ευχομαι ολοψυχα υγεια πανω απο ολα και να μας ταξιδευετε με το πειρατικο σας για πολλα ακομα χρονια...

Με εκτιμηση,

Suspect

--
http://sotirisnet.freepage.gr Aς μιλησουμε για ποδοσφαιρο: http://www.soccerforum.gr

--

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Παπούτσι από τον τόπο σου κι ας είναι μπαλωμένο.

Joke of the Day ... Ελληνική Λίστα Ανεκδότων
http://students.ceid.upatras.gr/~akis

___ Η JotD βγαίνει σε Ελληνικά και Greeklish ___
red_shift
2004-07-06 22:37:25 UTC
Öïâåñüò ï ×åëÜêçò áëëÜ êáôáðëçêôéêïß Þôáí êáé ïé åêöùíçôÝò ôçò Åñá Óðïñ.
Áãáðçôå ê. ×åëáêç,
Äåí îåñù áí èá äéáâáóåôå ðïôå áõôï ôï ìçíõìá
Äåí îåñù áí âëåðïíôáò ôï, èá ñéîåôå ìéá ìáôéá.
Áéóèáíïìáé ïìùò ôçí õðï÷ñåùóç ùò ðñïò ôïí åáõôï ìïõ íá óáò áðåõèõíù ìåñéêá
ëïãéá, ïðùò èá åêáíá óå êáðïéïí öéëï ìïõ. Êáé óáò áéóèáíïìáé öéëï ìïõ ãéáôé
óáò å÷ù âáëåé ðïëëåò öïñåò ôïí ôåëåõôáéï ìçíá óôï óðéôé ìïõ, óôï ãñáöåéï ìïõ
êáé óôï áõôïêéíçôï ìïõ....
Ç áëçèåéá åéíáé ðùò äåí óáò åé÷á óå êáìéá åêôéìçóç. Ôï áíôéèåôï ìáëéóôá.
Áðï ôç ìéá ôá «èá ôïí îåöôéëéóåé, áõôá ôá êáíåé ï ôæéïâáíé êáé ðñéí áðï 30
÷ñïíéá ï ðåëå» ôá èåùñçóá åíá ðáñáëçñçìá êáðïéïõ ïðáäïõêáé ïõ÷é
äçìïóéïãñáöïõ ðïõ åôõ÷å íá ðåñéãñáöåé åíáí áãùíá ôçò ïìáäáò ôïõ
Áðï ôçí áëëç ìå åé÷å åíï÷ëçóåé áöáíôáóôá ïôáí óå åíá ãêïë ôïõ
ãéáííáêïðïõëïõ õðïííïçóáôå ôïí íôåìç íéêïëáúäç: «ï ãéáííáêïðïõëïò äåí êáíåé
ôñéðëåò, ï ãéáííáêïðïõëïò äåí êáèõóôåñåé, ï ãéáííáêïðïõëïò äåí ÷áíåé
åõêáéñéåò» êáé åìåéíá åêðëçêôïò áðï ôçí ôïôå åìðáèåéá óáò. Ôï íá âáæåé ãêïë
ç ïìáäá óïõ êáé íá ðáíçãõñéæåéò, åéíáé áíèñùðéíï êáé öõóéïëïãéêï. Ôï íá
âáæåé ãêïë ç ïìáäá óïõ êáé åêåéíç ôçí õðåñôáôç ùñá ôçò ÷áñáò íá èõìáóáé
áíôéðáëï ðïäïóöáéñéóôç, áõôï åéíáé ï ïñéóìïò ôçò åìðáèåéáò êáé ôïõ êïìðëåî.
Óôï ñáäéïöùíï äåí å÷ù ôç äõíáíáôïôá íá óáò áêïõù êáèïôé åñãáæïìáé ôéò ùñåò
ðïõ å÷åôå åêðïìðç. Êáé ãéá íá åéìáé åéëéêñéíçò, áêïìá êáé áí ôçí åé÷á,
ìáëëïí èá åâáæá ìïõóéêç.
Åêôïôå îáíáóõíáíôçèçêáìå óôï euro.
Åóåéò ùò åêöùíçôçò êáé åãù ùò áêñïáôçò.
Ðéóôåõù ðùò ìåôá ôïí ÷åñ ïôôï êáé ôïõò ðïäïóöáéñéóôåò, åéóôå ï ìåãáëïò
ðñùôáãùíéóôçò áõôçò ôçò äéïñãáíùóçò.
Åéóôå ï õðåõèõíïò ãéá ôç óõãêéíçóç ìïõ, ôï âïõñêùìá ìïõ, ôï ðñùéíï
«öôéáîéìï» ôçò ñïõôéáíéñéêçò ìåñáò óôï ãñáöåéï, ôï êáøéìï ôùí ç÷åéùí ôïõ
áõôïêéíçôïõ ìïõ, ôïí ðáëìï ôçò êáñäéáò êáé ôçí øõ÷éêç áíáôáóç ðïõ íïéùóáìå
ïëïé áõôïí ôïí ìçíá.
Óáò åõ÷áñéóôù ðïëõ ê. ×åëáêç.
Ç êáôáèåóç øõ÷çò óáò óôï ìéêñïöùíï, íá åéóôå âåâáéïò ïôé ðåñáóå óå ïëïõò
ìáò êáé ìáò óõãêëïíéóå. Óáò åõ÷áñéóôïõìå ðïõ äùóáôå êáé óå åìáò «åéóéôçñéá»
íá äïõìå ôïí áãùíá, ðïõ ìáò äéáêôéíéóáôå ìåóù ôçò öùíçò óáò óôá ãçðåäá.
Äåí èá çèåëá íá öáíù ìéêñïøõ÷ïò ôåôïéá ùñá, áëëá ìéá êáé ôïõò ðëçñùíù ìå
ôïõò öïñïõò ìïõ, èåëù íá êáôáèåóù ôçí áðïøç ìïõ: Åéíáé êñéìá ç êñáôéêç
ôçëåïñáóç íá ìçí å÷åé ó÷ïëéáóôåò áíôáîéïõò ôçò åèíéêçò ïìáäáò. Á÷ñùìïé,
áãåõóôïé, ðñïâëåøéìïé, áäáåéò ðåñé ôïõ áèëçìáôïò, öëõáñïé ìå åõñåéá ãêáìá
áóôï÷ùí êáé áêõñùí ó÷ïëéùí.
Êáé ìðñïóôá óå áõôïõò åéóôå ÌÅÃÁËÏÓ ê. ×åëáêç.
Å÷ù ôçí áéóèçóç ðùò ìåôá ôçí ðëçñïöïñéá ãéá ôï ðïôå åéíáé ï åðïìåíïò
áãùíáò ôçò ïìáäáò ìáò, ç åðïìåíç ðïõ èá áíáæçôçóù åéíáé áí èá êáíåôå åóåéò
ôç ìåôáäïóç.
Óáò åõ÷áñéóôù ãéáôé åíäïìõ÷á ðéóôåõù ðùò ç äéïñãáíùóç êáé ç åðéôõ÷éá å÷åé
êáé ôï äéêï óáò óôéãìá êáé ôï äéêï óáò ëéèáñáêé.
Ï ëïõêéáíïò êçëáçäïíçò åðñåðå íá ðåñéìåíåé ìåñéêá ÷ñïíéá....
Åõ÷ïìáé ïëïøõ÷á õãåéá ðáíù áðï ïëá êáé íá ìáò ôáîéäåõåôå ìå ôï ðåéñáôéêï
óáò ãéá ðïëëá áêïìá ÷ñïíéá...
Ìå åêôéìçóç,
Suspect
--