JotD... ÑïõâÜò ... óôá ôóõðñéáêÜí
Nikos Tsekhs
2004-06-27 19:40:32 UTC
Κάθεν φοράν πού θέλεις ναν παίξης
άναψέν μμεν, μέχριν τέλους!
Έλαν σεν μέναν καιν ίππευσε
σώμαν μμεν σώμαν, καθαρήν απόλαυση
δίνοντάς μμου πάθος, μμου καίγεις την καρδιάν.
Θαν σεν κουνήσω μέχριν τελικής πτώσης.
Μωρόν, είσαιν η αιτία πού νοιώθω τέτοιαν κάψαν,
Σεν θέλω τώραν, αδύνατον ναν σταματήσω.

Θαν έδιναν την ζωήν μμου
Γιαν μμιαν νύχταν μμαζίν σου.
Στην ορμήν της επιθυμίας
κάνεν εκείνην την κίνησην πάνω μμου
καιρός γιαν ναν δεις
Πώς ο κόσμος μμου φλέγεταιν ! ! ! ! ! ! !

Κούναν, κούναν, κούναν, κούναν, κούναν τον, αγάπην μμου
Τρελλός γιαν έρωταν, Δός μμου κιν άλλο!
Κούναν, κούναν, κούναν, κούναν, κούναν τον, αγάπην μμου
Τρελλός γιαν έρωταν, Δός μμου κιν άλλο!
Κούναν, κούναν, κούναν, κούναν, κούναν τον, αγάπην μμου
Τρελλός γιαν έρωταν, Δός μμου κιν άλλο!
Α ι ώ ν ι α ! ! ! ! !

[...]

Κάθεν μέραν δεν μμπορώ ν' αντισταθώ
Θέλω την γεύσην των χειλέων σου.
Αγάπην μμου, είναιν τον σώμαν σου πού μμεν τρελλαίνειν,
Άφησέν ναν μμπω, πρέπειν ναν σ' αγγίξω!

Κούναν, κούναν, κούναν ! ! !

--

* Αν ειναι να το κάνεις forward το mail, γιατι δεν αφήνεις και την υπογραφή της λίστας για να γράφονται και καινούρια μέλη ; *

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Ήταν αδύνατος σαν σκιάχτρο.

Joke of the Day ... Ελληνική Λίστα Ανεκδότων
http://students.ceid.upatras.gr/~akis

___ Η JotD βγαίνει σε Ελληνικά και Greeklish ___
Nikos Tsekhs
2004-06-27 19:43:13 UTC
Κάθε φορά πού θέλεις να παίξης
άναπσέ με, μέχρι τέλους!
Έλα σζε μένα και ίππευσζε
σζώμα με σζώμα, καθαρή απόλαυσζη
ντίνοντάς μου πάθος, μου καίγεις την καρντιά.
Θα σζε κουνήσζω μέχρι τελικής πτώσζης.
Μωρό, είσζαι η αιτία πού νοιώθω τέτοια κάψα,
Σζε θέλω τώρα, αντύνατο να σζταματήσζω.

Θα έντινα τη ζωή μου
Για μια νύχτα μαζί σζου.
Σζτην ορμή της επιθυμίας
κάνε εκείνη την κίνησζη πάνω μου
καιρός για να ντεις
Πώς ο κόσζμος μου φλέγεται ! ! ! ! ! ! !

ζγκούνα, ζγκούνα, ζγκούνα, ζγκούνα, ζγκούνα το, αγάπη μου
Τρελλός για έρωτα, Ντός μου κι άλλο!
[...]

Κάθε μέρα ντεν μπορώ ν' αντισζταθώ
Θέλω τη γεύσζη των χειλέων σζου.
Αγάπη μου, είναι το σζώμα σζου πού με τρελλαίνει,
Άφησζέ να μπω, πρέπει να σζ' αγγίξω!

ζγκούνα, ζγκούνα, ζγκούνα ! ! !

--

* Αν ειναι να το κάνεις forward το mail, γιατι δεν αφήνεις και την υπογραφή της λίστας για να γράφονται και καινούρια μέλη ; *

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Φετος το καλοκαιρι ειχα παει στην Κρητη και ειχα ενα σπιτι με θεα τον
Ατλαντικο και ηταν υπεροχα
Αντζελα Δημητριου

Nikos Tsekhs
2004-06-27 19:45:58 UTC
Καλλλέ οδηγέ, θα με ανοίξεις από πίσω;

Κάθε φορά πού θέλλειςς να παίξηςς
άναψέ με, μέχρι τέλλουςς!
Έλλα σσε μένα και ίππευσσε
σσώμα με σσώμα, καθαρή απόλλαυσση
δίνοντάςς μου πάθοςς, μου καίγειςς την καρδιά.
Θα σσε κουνήσσω μέχρι τελλικήςς πτώσσηςς.
Μωρό, είσσαι η αιτία πού νοιώθω τέτοια κάψα,
ΣΣε θέλλω τώρα, αδύνατο να σσταματήσσω.

Θα έδινα τη ζωή μου
Για μια νύχτα μαζί σσου.
ΣΣτην ορμή τηςς επιθυμίαςς
κάνε εκείνη την κίνησση πάνω μου
καιρόςς για να δειςς
Πώςς ο κόσσμοςς μου φλλέγεται ! ! ! ! ! ! !

Κούνα, κούνα, κούνα, κούνα, κούνα το, αγάπη μου
Τρελλλλόςς για έρωτα, Δόςς μου κι άλλλλο!
[...]

Κάθε μέρα δεν μπορώ ν' αντισσταθώ
Θέλλω τη γεύσση των χειλλέων σσου.
Αγάπη μου, είναι το σσώμα σσου πού με τρελλλλαίνει,
Άφησσέ να μπω, πρέπει να σσ' αγγίξω!

Κούνα, κούνα, κούνα ! ! !

--

* Αν ειναι να το κάνεις forward το mail, γιατι δεν αφήνεις και την υπογραφή της λίστας για να γράφονται και καινούρια μέλη ; *

Η Έβελυν (Jokes-***@ceid.upatras.gr) γράφει :

Οι γυναίκες, όταν δεν είναι ερωτευμένες, έχουν όλο το παγωμένο αίμα ενός
έμπειρου δικηγόρου.
Balzac